• Murresnurre

Prostata stimulering

Jag och min fru tänker prova på prostata stimulering på mig. Skulle vilja få lite tips på bra ställningar, vilken typ av glidmedel är bäst, finger eller dildo? Känner man av något när man har hittat prostatan och om man stoppar in ett finger i analen kan man urskilja prostatan som man känner typ klitorisen på en kvinna? Har läst att många inte får någon njutning av det heller. Skulle ni rekommendera detta för att få,prova något nytt?

• Svar på tråden Prostata stimulering
  • Anonym (Man)

Jag har känt på min egen prostata någon gång. Man märker tydligt när man når den.

• Anonym (Prostata)

Jag har skaffat en prostatavibrator. Den kommer åt precis vid prostatan. Kräver lite träning innan man hittar rätt. Men sen känns det underbart. Onanerar samtidigt ger sköna utlösningar. Vissa lyckas att få utlösning utan att röra kuken men det har jag inte lyckats med. Jag är 60++

• Fritz08

Om du står på knä i sängen och din fru bakom kommer hon åt din prostata med pekfingret.

Hon trycker och gnuggar fingret ner mot din mage/sängen. Använd glidmedel och en kondom på fingret. Tänk på att det kan ta tid innan du/ni hittar fram till känslan av att det blir skönt för.

Stressa inte, ta det lugnt, lek med varandra och ha det mysigt.

• Anonym (Orgasm)

Jag ligger på ryggen och min fru suger av mig och kör med en dildos på mig,det är superskönt och vi är i 50-års åldern.

• Murresnurre
    Anonym (Prostata) skrev 2019-09-07 11:45:19 följande:

Jag har skaffat en prostatavibrator. Den kommer åt precis vid prostatan. Kräver lite träning innan man hittar rätt. Men sen känns det underbart. Onanerar samtidigt ger sköna utlösningar. Vissa lyckas att få utlösning utan att röra kuken men det har jag inte lyckats med. Jag är 60++

Har du fått någon annan utlösning än den normala vill säga. Hört att det kan komma en genomskinlig vätska som känns som en utlösning. Känns det direkt när man nuddar prostatan?
  • Johan Nn

Har en Aneros prostatastav ibland när jag runkar.

Tips att att skaffa ett duschmunstycke för analen. Då kommer du känna dej fräsch i leken. Mycket glidmedel, gärna värmande sort. Ta det lungt .och njut läänge

• Anonym (Prostata)

Har bara fått normala utlösningar men kraftigare än vanligt. Kan vara svårt att komma åt prostatan även med en vibrator avsedd för ändamålet. Bara att öva. Det känns skönt som tusan

• Anonym (Man)
    Murresnurre skrev 2019-09-07 07:17:08 följande:

Jag och min fru tänker prova på prostata stimulering på mig. Skulle vilja få lite tips på bra ställningar, vilken typ av glidmedel är bäst, finger eller dildo? Känner man av något när man har hittat prostatan och om man stoppar in ett finger i analen kan man urskilja prostatan som man känner typ klitorisen på en kvinna? Har läst att många inte får någon njutning av det heller. Skulle ni rekommendera detta för att få,prova något nytt?

Hur gick det? Prövade ni? Kände du njutning?
  • Anonym (Orgasm)

Jag är en bisexuell kille som gillar att tofsen kille då det stimulerar prostan och ger mig en otrolig härlig orgasm

Svar på tråden Prostata stimulering