• Adam12121313

Min tjej har aldrig fått orgasm

Hej. När min tjej sa att hon aldrig kommit blev jag lite ställd, kände mig först dålig men hon har varken kommit med tidigare killar eller ensam. Hon har lekt väldigt mycket med sig själv, både med leksaker som rabbit, satisfyer, buttplug. Vi har testat att ha sex med samtliga leksaker både vaginalt o analt och samtidigt. Hon njuter som bara den men lyckas inte komma. Vad har ni för tips åt oss?

• Svar på tråden Min tjej har aldrig fått orgasm
  • Anonym (Mia)

Om hon njuter, är du säker på att det är ett problem för henne att hon inte kommer? Orgasmjakt kan vara en riktig lustdödare...

• Anonym (hmm)

Först och främst så tycker jag att hon ska försöka komma själv först! Då kan hon vara avslappnad och testa olika tekniker. 
    Sen så måste hon hitta något som hon verkligen går igång på, kanske har hon någon fantasi som hon kan fantisera om, elle läsa en sexnovell, eller t.o.m kanske kolla på porr. Hon måste ju bli väldigt upphetsad iaf för att det ens ska fungera.
    Sen låter det som att hon försöker med alldeles för många leksaker, kanske är inte det hennes grej helt enkelt, hon kanske bara ska försöka med fingarna först. 

När hon har lärt sig vad hon gillar så kan hon berätta det för dig och ni kan försöka tillsammans.

• Giftskåneman

Har ni testat med leksaker, och tunga samtidigt?

Testa även att massera, hur ska jag säga, sidan på hennens mage i höjd med naveln, tummarna mot naveln och massera med handflatorna, hoppas du fattar, och när du slickar har du tummarna på ruggen och masserar sidan.

• Anonym (Stina)

Vet att jag är lite extrem.

Har med tjejer och kvinnor som aldrig haft eller haft svårt att få orgasm haft framgång men övningar i cirkulär andning och rejäla massageapparater. Inga batteridrivna små leksaker utan en riktig Magic Wand som går på el. Vågar man så är elvispen fantastisk och eltandborsten kan vara bra för precisionarbete.

Jag delar inte uppfattningen att sex utan orgasm kan vara bra sex i alla fall. Sex utan orgasm gör i alla fall mig bara frustrerad och på dåligt humör.

• Anonym (12345)

Brukar du få slicka hennes  fitta?

• Giftskåneman

[quote=79900698][quote-nick]Anonym (12345) skrev 2019-09-14 14:04:12 följande:[/quote-nick]Brukar du få slicka hennes  inte alla som gillar att bli slickade

• Giftskåneman
    Anonym (12345) skrev 2019-09-14 14:04:12 följande:

Brukar du få slicka hennes  fitta?

Inte alla som vill bli slickade.
  • Anonym (12345)
    Giftskåneman skrev 2019-09-14 14:07:56 följande:
    Inte alla som vill bli slickade.
    Var min fråga till honom om alla vill bli slickade?
  • Giftskåneman
    Anonym (12345) skrev 2019-09-14 14:21:25 följande:

Var min fråga till honom om alla vill bli slickade?

Jag ville på ett fint vis påvisa att din fråga.är dum, om en kvinna har haft några män och ingen vill slicka, låter orimligt eller maximal otur, men du förstod inte finessen.
  • Anonym (Hon har ju ändå sex)

Hon har ju ändå sex

• Anonym (12345)
    Giftskåneman skrev 2019-09-14 14:28:23 följande:
    Jag ville på ett fint vis påvisa att din fråga.är dum, om en kvinna har haft några män och ingen vill slicka, låter orimligt eller maximal otur, men du förstod inte finessen.
    Vad är orimligt?
    Jag ska inte säga att ditt inlägg är dumt, det beror bara på att du inte förstod ursprungsfrågan.
  • Giftskåneman
    Anonym (12345) skrev 2019-09-14 15:00:46 följande:

Vad är orimligt?

Jag ska inte säga att ditt inlägg är dumt, det beror bara på att du inte förstod ursprungsfrågan.

Redig karl som kan allt om sex
  • sexposed

Lite samma här, när vi träffades sa hon att hon hade svårt att komma, vilket stämde till viss del i början.

Men vi är båda intresserade av sexleksaker så vi började köpa ganska tidigt och något som funkat har varit naturtrogna dildos modell större, och en nätdriven wand...en av de riktiga med djup vibrering.

De flesta större (utom den största) på bilden från vår samling funkar på henne.

Numera kan det gå på ett par minuter med enbart fingrar, det var precis som att något släppte bara

Men alla är helt klart olika i sina reaktioner. Hoppas ni får till det

Svar på tråden Min tjej har aldrig fått orgasm