• Anonym (Bpg)

Ni som använder buttplugg

Hej alla!

Jag har en fråga till er som använder buttplug i ert sexliv, frågan är ställd till både män och kvinnor:

Hur långt före ett ev samlag, om ni använder pluggen i samband med samlag, sätter ni i pluggen? Eller sätter ni i den under själva akten?

Samt, när tar ni ur pluggen igen?

Jag har hört av bekanta som sagt att dom gärna rör eller drar ur pluggen vid orgasm, och det ska tydligen vara en upplevelse, men det var bara kvinnliga bekanta som sa det, jag har inte hört någon man som använder plug berätta om detta.

Jag tittar för fullt på buttplug, både till mig själv och min partner. Hoppas det blir den hit jag föreställer mig!

• Svar på tråden Ni som använder buttplugg
  • Anonym (Gift man)

Både jag och min fru använder buttplugg ibland, vi stoppar in dom när vi hållt på en stund. Tar ut dom när vi är klara. Min fru brukar föra den in och ut på mig innan ja sprutar. Ja blir så kåt av det, och sprutar mer och längre då.

• Anonym (Anonym)

Min sambo brukar ha en som dessutom sitter runt pungen så stånden blir bättre. Han brukar sätta in den innan för han vill ha lugn och ro när han sätter på sen. Sen tar han ur den när vi är klara.

• Anonym (Bpg)

Tack för svaren. Hur började ni som använder plug? Tänkte köpa några som är väldigt små i storlekar, tror inte att vi kommer kliva upp i storlek direkt heller

• Anonym (.)
    Anonym (Bpg) skrev 2019-09-11 12:27:48 följande:

Tack för svaren. Hur började ni som använder plug? Tänkte köpa några som är väldigt små i storlekar, tror inte att vi kommer kliva upp i storlek direkt heller

Tror ni ska skaffa några olika o testa. T.3x. 2.5cm 3.5 och 4.5cm diameter.

För liten storlek ger mig ingenting alls, och för stor spänner och gör mest bara ont. Mellan dessa två är det för mig superskönt:) men det skiljer ju inte mycket alls mellan för stor och perfekt storlek. Så funkar jag. Andra funkar säkert annolunda.

Däremot så är det väl 9 fall av 10 som vi inte använder buttplugg. Eller så används den en kort stund för att förbereda för dildo eller kuk. Jag tycker en dildo eller strapon ger bättre upplevelse än buttpligg rent generellt.

Bra glidmedel är a och o. Vi använder mest vaselin, då det är billigt o funkar väldigt bra. Plus att det inte är "konstigt" att ha en tub vaselin hemma. Men många andra brukar förespråka dyra silikonbaserade glidmedel när det gäller extra glid i 2an.
  • Anonym (Bpg)

Ska definitivt prova ett par olika. Angående glidmedel så är enligt min mening vattenbaserat klart bäst, silikombaserat sitter kvar i evigheter

• Anonym (Gift man)
    Anonym (Bpg) skrev 2019-09-11 12:27:48 följande:

Vi använder dom är cirka 2.5 cm. Vi har provat uppåt 4 cm, dom går in, men är inte lika sköna som små.
  • Johan Nn
    Anonym (Bpg) skrev 2019-09-11 15:14:29 följande:

Ska definitivt prova ett par olika. Angående glidmedel så är enligt min mening vattenbaserat klart bäst, silikombaserat sitter kvar i evigheter

Vattenbaserat glidmedel till leksaker i silikon!
Svar på tråden Ni som använder buttplugg