• mommadearest

    Era bästa tips på saker att lägga i presentkorgar nu till jul? :D

    Som rubriken lyder vill jag ha tips på saker att lägga i presentkorgar nu till jul.

    Det ska vara till mamma med sambo, pappa med fru och till farmor. 

    Det får inte vara dyra eller stora saker då det både ska ha råds med och få plats. 

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Era bästa tips på saker att lägga i presentkorgar nu till jul? :D
  • mommadearest
    Dexter dot com skrev 2019-09-13 16:40:26 följande:

    Det du tycker är dyrt kan vara en spottstyver för mig så vilken summa pratar vi om? 


    Alltså var sak behöver inte kosta mer än 50. Ska ju vara lite småsaker liksom i så man får plats med lite men behöver inte kosta massa för det :)
  • Walker90

    Jag hade blivit jätteglad för doftljus, badbomber, parfym, choklad och andra småsaker.

  • Anonym (Sara)

    Pennor, block, pocketbok, tvål, schampoo, handkräm, strumpor, chokladkaka, tuggummi, hårsnoddar

  • Kusinen

    Personligen hade jag velat ha en handkräm från tex bodyshop, görna en liten burk hudkräm därifrån också. Fröknäcke, nån rolig kryddblandning och annat skafferilyxigt som vaniljstänger skulle jag också uppskatta. Jag älskar udda kökshanddukar, men vet inte hur allmängiltigt det är. Ett fint skrivblock, en sax och små figurstansar hade också uppskattats liksom ett bra sudd.

  • mommadearest

    Jättebra tips! 

    Än så länge har jag skrivit upp

    Julgodis
    Hembakat
    Choklad
    Ölkorv
    Ost&kex
    Bok
    Doftljus
    Juldekoration
    Handkräm
    Ev, något drickbart


    Sedan ska jag försöka komma på och hitta något lite mer personligt för var korg som passar till de korgen ska till. 

Svar på tråden Era bästa tips på saker att lägga i presentkorgar nu till jul? :D