Vanligt med stånd vid läkarbesök?
Som rubriken lyder, förekommer det? Inga långa irrelevanta historier nu, vill veta exakt vad jag frågade.
Har ni upplevt det? Som patient eller läkare? Har ni några sexiga anekdoter isf? Inget trollande
Som rubriken lyder, förekommer det? Inga långa irrelevanta historier nu, vill veta exakt vad jag frågade.
Har ni upplevt det? Som patient eller läkare? Har ni några sexiga anekdoter isf? Inget trollande
Vad för typ av läkarbesök?
Inte läkare, men sjuksyster. Jag råkade bli hård. Blev en träff utanför syrrans arbetstid, då fick hon utforska penisen väldigt noggrant.
Förut när jag jobbade på äldreboende så hönde det några gånger att boende fick stånd vid omvårdnad.
Eller att man kom på dom att dra en tralla.
Nu på sjukhuset har jag ofta tänkt på män och morgonstånd och ibland avvaktat med morgonarbetet tills de varit vakna en stund.
Jo, det har faktiskt hänt men jag var då inte mer än tio år gammal och förstod inte riktigt vad det innebar. Man blev sängtvättad av biträden på den tiden. Duscha fick man inte göra varje dag
och när det skedde var nån tant med.
En gång när man låg där och blev ompysslad stod plötsligt snoppen rakt upp. Jaså, är du pilsk din rackare, sa tanten. Jag frågade varför den blev sådär och då svarade ett yngre biträde att det blir så ibland. Inget konstigt mer med det.
Antar det förekommer lite här och var, både nu och då?
Jag blev stenhård när jag skulle göra en prostata undersökning,först en kamera ner i urinröret och sedan fick jag fingrar upp i baken,skönt var det.