• Mon 16 Sep 2019 10:28
    287 visningar
    3 svar
    3
    287

    Vad ska jag göra på min 40års-dag?!

    Hej!

    Det står helt still i mitt huvud. Min man fyller 40 om 2,5 mån och jag vet inte vad jag ska hitta på. Han ÄLSKAR MMA, tycker om att gå på spa och hitta på saker.

    Jag tänkte såhär: firar honom med tårta, presenter och ballonger på morgonen. Fixar frukost till honom. Efter frukosten åker vi till något spaställe. På kvällen avslutar vi det med en middag på en restaurang.

    Låter inte det tråkigt? Det känns som att det borde vara mer "glammigt" med tanke att han fyller 40. Är det jag som övertänker?

    Kom gärna med förslag om ni har några idéer :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-09-16 10:32
    Det ska såklart stå "vad ska jag göra på min mans 40 års-dag". Vet inte hur man ändrar rubriken! ???????

  • Svar på tråden Vad ska jag göra på min 40års-dag?!
  • Mon 16 Sep 2019 10:39
    #1

    Ta in på hotell som har spa?

  • Anonym (Eva)
    Mon 16 Sep 2019 11:46
    #2

    Ja ta in på hotell i en annan stad är ju mysigt. Det förlänger firandet lite. Man måste ju inte köra fullt ös för att man fyller 40, allt beror på hur han gillar att fira. Har du frågat honom?

  • Anonym (Linda­)
    Mon 16 Sep 2019 11:59
    #3

    Ta in på hotell i någon annan stad, använd deras spa, ut på kvällen och ät något gott, avsluta med ett dopp i poolen. Njut av hotellfrukost dagen efter. Shoppa på stan, se något museum eller gör någon aktivitet.

Svar på tråden Vad ska jag göra på min 40års-dag?!