• Touma

    Höstlovskryssning för barn

    Har i tankarna att boka en kryssning under höstlovet för barnen men vet inte vilket fartyg som nöjer barnen mest med aktiviteter.

    Är någon kunnig inom sånt och kan hjälpa mig vorre jag gald Glad 

  • Svar på tråden Höstlovskryssning för barn
  • Touma
    BurningDiamond skrev 2019-09-17 22:39:15 följande:

    Om du börjar med att berätta varifrån du tänkte avgå så kanske det är lättare att hjälpa.


    Sorry :D, Stockholm tänkte jag
  • Anonym (Symphony)

    Åker du sthlm-hfors kan jag rekomendera silja lines symphony! Fanns massa roligt för barnen där och mina barn stormtrivdes

    Barnen är 4-12 år och det fanns något att göra för dem alla. Silja land var väldigt uppskattat. Fanns även en liten leksaksaffär och självfallet massa godis att köpa i taxfreen.

  • Touma
    Anonym (Symphony) skrev 2019-09-17 22:44:41 följande:

    Åker du sthlm-hfors kan jag rekomendera silja lines symphony! Fanns massa roligt för barnen där och mina barn stormtrivdes

    Barnen är 4-12 år och det fanns något att göra för dem alla. Silja land var väldigt uppskattat. Fanns även en liten leksaksaffär och självfallet massa godis att köpa i taxfreen.


    vet du något om cindrella under höstlovet? läste att dem har aktivitetr men samtidigt så står det att det är åldergräns på 20 år, så jag förtsår rikgit inte vad som gäller
  • Anonym (C)

    Har åkt Birkas höstlovskryssning några gånger och varit väldigt nöjd! Verkligen barnanpassat och massor av barn. Viktigt att ta schemat direkt så man inte missar någon aktivitet :)

Svar på tråden Höstlovskryssning för barn