• Johannahh

    1:a insättningen efter IVF.. behöver hjälp!

    Hej!

    Var på en skit bra tråd men tappade bort den så får försöka göra en ny i hopp om hjälp.

    Gjorde mitt första IVF i maj men insättningen som skulle vara tre dagar efter gick ej att göra då jag hade blödningar pga spräckta cystor (har endometrios).

    Iaf nu den 9/9 satte jag in det frysta embryot och i morgon 22/9 ska jag ta gravtest. Men saken är den att jag gjorde det redan idag, visade negativt och blev så ledsen. Finns det chans att det i morgon på dagen då jag egentligen ska ta att det visar sig vara positivt? Vet att många fått att dom ska ta ännu senare test än vad jag fått från min klinik. I morgon är det ju 13 dagar sen jag satte in det och ska ta test.

    Tacksam för svar / Johanna

  • Svar på tråden 1:a insättningen efter IVF.. behöver hjälp!
  • viseversa

    Troligen inte gravid tyvärr. Om det visade 100% neg idag. Jag har tetat upp till 3-4 dagar innan bim och fått svaaaaaaagt pos alla gångerna. Dagen innan har det synts tydligt men svagt.

  • Johannahh

    Okej.. ja de jag tänkt att jag troligtvis inte är isåfall! Känns tråkigt.. men hoppas såklart att det kan ändras , hoppet är ju kvar! Inga frysta ägg kvar så blir ny IVF igen då o hoppas den blir så snart som möjligt. Tack för svar :)

Svar på tråden 1:a insättningen efter IVF.. behöver hjälp!