• Sun 22 Sep 2019 19:22
    749 visningar
    8 svar
    8
    749

    Symtom innan plus?

    Måste fråga er och jag hoppas innerligt att någon kan svara.

    Kan man känna av symtom innan man får plus på stickan? Jag tänker att känner man symtom så borde hcg-nivån vara så pass stark att det ger utslag på tester eller har jag fel? Jag mår egentligen bara illa, är gasig i magen och tappar humöret omgående och allt detta är väldigt olikt mig, händer bara när jag är gravid. Med mina döttrar har jag testat plus innan bim, med den första 6 dagar innan bim och med minstingen 4 dagar innan. Nu är jag på bim-2 och det visar inget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-09-22 19:23
    Jo förresten, jag har metallisk smak i munnen sedan 3 dagar tillbaka.

  • Svar på tråden Symtom innan plus?
  • Sun 22 Sep 2019 19:25
    #1

    Jo, nog borde du få utslag på gravtest om det är gravsymtom du känner av. Men en del verkar ju bli skengravida och får då en massa symtom.

  • Sun 22 Sep 2019 19:46
    #2

    Jo jag känner till att man kan bli skengravid men detta är inget jag inbillar mig, min man har själv reagerat på mina symtom och frågat om jag är gravid.


    Catnap skrev 2019-09-22 19:25:48 följande:

    Jo, nog borde du få utslag på gravtest om det är gravsymtom du känner av. Men en del verkar ju bli skengravida och får då en massa symtom.


  • Sun 22 Sep 2019 23:04
    #3
    mamaps skrev 2019-09-22 19:46:11 följande:

    Jo jag känner till att man kan bli skengravid men detta är inget jag inbillar mig, min man har själv reagerat på mina symtom och frågat om jag är gravid.


    Vid skengraviditet är inte symtomen inbillade
  • Sat 26 Oct 2019 13:49
    #4

    Hur gick detÅ

  • Anonym (Ps)
    Sat 26 Oct 2019 19:25
    #5

    Har oxå metal/blod smak i munnen. Hård i magen,öma bröstvårtor,spänner i tjejmagen. Gråter för inget. Blir ledsen och upprörd för små saker.

  • Anonym (B)
    Sun 27 Oct 2019 14:18
    #6

    Jag har inga symtom alls. Fick precis plus på stickan. Chockad. Känns som att det är fel på testet. Ska ta ett test till snart. Visst borde jag väl ha något symtom iaf?

  • Anonym (25)
    Mon 28 Oct 2019 09:33
    #7

    Inga alls. Möjligtvis avsaknaden av flytningar :)

  • Anonym (E)
    Mon 28 Oct 2019 13:03
    #8

    När jag har varit gravid så har jag inte fått några symptom före bim som egentligen skiljer sig från symptom som kan komma innan mens också.

    Men det finns ju hursomhelst alltid en chans att du är gravid! :)

Svar på tråden Symtom innan plus?