• Gazi

    Manlig fontänorgasm

    Har någon kille/ man fått en fontänorgasm någon gång? Hur lång tid tog det innan ni sprutade och hur gjorde ni för att få en?

  • Svar på tråden Manlig fontänorgasm
  • Anonym (QT89)

    Eh va? Vi killar sprutar väl alltid längre strålar?

  • Gazi

    Gå in och läs om male squirt på nätet så beskriver dem där hur det funkar. Ville höra om någon här har provat det.

  • Anonym (Nyfiken)

    Är oxå jävligt nyfiken på detta fenomen.

    Har försökt få till det flera ggr nu på sista tiden men ej lyckats. Ser så skönt å häftigt ut på klippen jag sett.

    Är det nån som har nåt bra tips tar jag gärna emot :)

  • Anonym (So shoot me)

    Ja. Har varit medveten om denna förmåga troligen 20+ år utan att veta att det är en grej.

    Nyttjar det relativt sällan då det känns rätt avigt, men samtidigt en rätt kul känsla när benen nästan viker sig.

    Det går ganska fort, betydligt fortare än utlösning nu när man inte är ung längre.

    Tipset är att fokusera på den stora släta delen av ollonet, mitt emot frenulum/strängen. Skippa nederkant och topp. Jag tar handflatan, med uppspänd hand så man bara kommer åt detta område, och kör i cirkel. Hårt tryck, så andra handen används för att hålla skaftet och hålla emot. Givetvis med något friktionsborttagande, men duschtvål duger (bra idé att bara i duschen).

    Lycka till!

  • Kverulant67
    Anonym (So shoot me) skrev 2019-09-24 08:34:26 följande:

    Ja. Har varit medveten om denna förmåga troligen 20+ år utan att veta att det är en grej.

    Nyttjar det relativt sällan då det känns rätt avigt, men samtidigt en rätt kul känsla när benen nästan viker sig.

    Det går ganska fort, betydligt fortare än utlösning nu när man inte är ung längre.

    Tipset är att fokusera på den stora släta delen av ollonet, mitt emot frenulum/strängen. Skippa nederkant och topp. Jag tar handflatan, med uppspänd hand så man bara kommer åt detta område, och kör i cirkel. Hårt tryck, så andra handen används för att hålla skaftet och hålla emot. Givetvis med något friktionsborttagande, men duschtvål duger (bra idé att bara i duschen).

    Lycka till!


    Vad är det som sprutar då? Piss eller sperma? Är det någon orgasm.liknande tjänsla i övrigt?
  • Anonym (L)

    Det enda jag har fått så är det p-punkts orgasm när sambon leker i mitt anus och då sprutar jag väldigt mycket.

  • Fritz08

    Jag får prostataorgasm om jag använder en dildo eller spänner musklerna runt kuken.

    Den här sortens orgasm är ny för mig. Tycker det ser ut som om grabbarna pissar på de filmer jag sett.

    Är det kanske en blandning av spermier och kiss som de sprutar?

  • Anonym (Mannen)
    Anonym (So shoot me) skrev 2019-09-24 08:34:26 följande:

    Ja. Har varit medveten om denna förmåga troligen 20+ år utan att veta att det är en grej.

    Nyttjar det relativt sällan då det känns rätt avigt, men samtidigt en rätt kul känsla när benen nästan viker sig.

    Det går ganska fort, betydligt fortare än utlösning nu när man inte är ung längre.

    Tipset är att fokusera på den stora släta delen av ollonet, mitt emot frenulum/strängen. Skippa nederkant och topp. Jag tar handflatan, med uppspänd hand så man bara kommer åt detta område, och kör i cirkel. Hårt tryck, så andra handen används för att hålla skaftet och hålla emot. Givetvis med något friktionsborttagande, men duschtvål duger (bra idé att bara i duschen).

    Lycka till!


    Exakt så är min upplevelse också.

    Upplevde det första gången i 15 årsåldern när jag stod i duschen och experimenterade medan jag runkade. Nu 35 år senare kan jag fortfarande framkalla det på 10-15 sekunder om jag vill när jag är riktigt kåt.

    Jag har heller aldrig sett det som en grej och gör det inte särskilt ofta. Skum känsla att helt tappa kontrollen över kroppen när benen vill vika sig. Jag har alltid antagit att det är kiss som sprutar ut. Vad skulle det annars vara. Lite märkligt dock att när jag är kåt så kan jag inte kissa oavsett hur mycket jag än vill eller försöker. Men när jag gör såhär så sprutar det ut hur mycket som helst fast jag försöker hålla emot.

    Känslan när det sprutar påminner dock till stor del om en vanlig orgasm i början med en kraftig sammandragning och en känsla av tryck/kramp kring kukroten och bakom pungen precis som vid ett vanligt sprut. Men trycket/krampen pulserar inte som i vanliga fall, utan det är konstant så länge man fortsätter att stimuler ollonet och det sprutar ut hela tiden. Jag klarar inte av att göra så mer än några sekunder eftersom benen sedan börjar vika sig och jag får tunnelseende. Men efter några sekunders paus kan jag börja igen och då sprutar det direkt igen.

    Har som mest gjort det tre gånger i rad, sedan var jag tvungen att sätta mig ner på golvet i duschen.

    Vid ett tillfälle höll min fru på att framkalla ett sånt sprut. Medan hon sög av mig tryckte hon ollonets ovansida hårt mot sin tunga och drog kuken snabbt från sida till sida på sin tunga. Eftersom hon fortsatte likadant oavbrutet så kom känslan ganska snabbt. Hade jag inte vetat vad som höll på att hända hade hon fått en ordentligt obehaglig överraskning.
  • Anonym (RH)

    Jag var med om detta en gång när jag var runt 20 år. Hade sex med min flickvän som avslutade med att runka av mig. När jag kom så bara fortsatte hon att ganska hårt och oömt att massera ovandelen av ollonet. Märkligt känsla, låg där helt nerkladdad med sperma över mage och bröst när en klar vätska - säkert uppåt en liter - började spruta. En ganska avig känsla, skönt som fan men hade ju pissat ner vår säng. Tack och lov hade hon inga problem med det, tvärt om var hon mest fascinerad och tyckte det var intressant att göra en sån grej som jag inte visste gick. Är väl nåt med att prostatan drar ihop sig.

Svar på tråden Manlig fontänorgasm