Wench85 skrev 2019-09-24 12:00:37 följande:
Om ni chattat i två veckor, ni skriver 200 meddelanden och du säger att du vet att han vill ses. Det låter grymt!
Nästa gång ni skriver, skriv en rak fråga. Inte att det börjar bli dags för träff eller nåt annat luddigt. Helst med en koppling till något ni pratar om. Om ni pratar om att ni dricker kaffe för att vakna till liv, fråga vilket hans favoritcafé är och säg att du gärna visar honom ditt, kanske över en kaffe imorgon. Om ni pratar om att det är så vackert krispigt i höstluften, fråga om han vill med på en promenad runt sjön imorgon för att se om det finns några lövhögar att hoppa i. Du fattar konceptet. Föreslå att ni ses, när och hur så får du se vad han säger!
Ja asså ganska snabbt därpå ville han ha instagram så då började vi prata där ist. Varje kväll skrev han godnatt vi hörs imon! Sen åkte han iväg på ett jobb där hab inte lindebarn på telefonen mycket o det talade han om. När han kom hen hörde jag av mig o då pratade vi som vanligt men sen tänkte jag att jag skulle låta han höra av sig så igår hördes vi inget o inte idag heller..
Han ville ses när vi började skriva men då kände inte jag mig redo riktigt, sen bor vi inte på samma ställe på veckordagaena så helgen passar ju bäst.
Men som sagt har vi inte hörts på 2 dagar nu