• Wed 25 Sep 2019 08:04
    730 visningar
    3 svar
    3
    730

    Avslöjande felringning

    Är så vansinnigt trött på mig själv.. Har en typ.. flirt med en kollega, inget har hänt men båda vet att nåt ligger i luften. Vid ett tillfälle låg jag o läste igenom gamla sms oss emellan då jag samtidigt höll på att sms:a med en kompis. Lyckas då göra ett klassiskt felskick o istället för att svara min kompis skicka till honom ist. Inget farligt innehåll men helt fel person att göra ett felskick till.

    Nu har jag lyckats igen. Men denna gång m en felringning via whatsapp. Klickade i helgen av ren nyfikenhet på hans namn för att se när han senast var online o råkar då naturligtvis ringa upp. Från min jobbmobil så nog inget nr han har inlagt i sin privata dit jag ringde men det är ju bara en tidsfråga innan han kommer på det. Fick smärre panik, stängde av ljudet på telefonen och har sen kört strutsen i fyra dagar. Men det funkar ju inte.. Han har därefter ringt minst en gång per dag, gissningsvis för att se om nån svarar då han nog är rätt nyfiken på vem som ligger bakom ett för honom ännu så länge okänt nr. Jag vågar inte svara.

    Vad tror ni, kan jag skicka nedan till honom? Nästan sant iaf.. Räddar det upp nåt eller gör jag det bara värre?

    Hej, lyckades i lördags synka mina privata kontakter med jobbtelefonen (visste inte ens att det gick) skulle försöka ta bort det men råkade först ringa dig när jag upptäckte det i whatsappen ist o hann såklart inte lägga på i tid.. (Extra fint att det var till just dig oxå.. kan ju inte ens vara en slump..) Stängde sen av ljudet på telefonen och önskade att nån annan var jag. Men det funkar ju inte heller. Fixat nu o borta igen men förlåt det var jag.

  • Svar på tråden Avslöjande felringning
  • Wed 25 Sep 2019 08:09
    #1
    stjärna77 skrev 2019-09-25 08:04:51 följande:

    Hej, lyckades i lördags synka mina privata kontakter med jobbtelefonen (visste inte ens att det gick) skulle försöka ta bort det men råkade först ringa dig när jag upptäckte det i whatsappen ist o hann såklart inte lägga på i tid.. (Extra fint att det var till just dig oxå.. kan ju inte ens vara en slump..) Stängde sen av ljudet på telefonen och önskade att nån annan var jag. Men det funkar ju inte heller. Fixat nu o borta igen men förlåt det var jag.


    Nä, ingen förklaring. Det avslöjar.

    Skriv bara, "Ursäkta, felringning/ Marie" (eller vad du nu heter). Så får han undra vad han vill.
  • Wed 25 Sep 2019 08:21
    #2

    Oj, haha, inte roligt när man gör sånt..

    Jag låg och läste mitt och exets gamla konversation på Messenger en gång.. vi hade då inte haft någon som helst kontakt på minst 6 månader. Råkade då fumla iväg en stor blå "tumme upp"!! Han har dock viss humor så han skickade en tumme upp tillbaks, men givetvis förstod han att jag låg och läste gammal skit som vi skrivit till varandra!

    Du hade kunnat räddat upp situationen om du skrivit direkt att det var en felringning! Men att skriva det efter flera dagar blir bara konstigt och visar verkligen att det är en stor grej för dig och att du gått och tänkt på det!

    Så släpp det bara, det är inte hela världen!

  • Smultr­onmarm­elad
    Wed 25 Sep 2019 17:22
    #3

    Äh! Svara eller ring och snacka lite :)

Svar på tråden Avslöjande felringning