• Fri 27 Sep 2019 15:03
    393 visningar
    1 svar
    1
    393

    Tips på saker att göra i Stockholm! (Möhippa)

    Hej!


    Min bästa vän ska snart gifta sig och därför ska jag fixa ett roligt dygn för henne i Stockholm i början av november. Vi bor inte där egentligen och jag har inte sådan himla koll på vad som finns att göra där.


    Min plan är att göra något roligt bara hon och jag först på dagen, för att sedan ha en överraskningsfest för henne på kvällen. 


    Jag önskar tips på vad hon och jag kan göra under dagen! Gärna något som exempelvis Roomescape, eller något som är lite "tjejigt" - Och som fungerar under den årstiden. Jag önskar även tips på några roliga ställen att gå ut och festa på senare på kvällen! :) Tanken är att hon ska få lite utmaningar under kvällens gång också, så ni får gärna komma med sådana förslag också. 

  • Svar på tråden Tips på saker att göra i Stockholm! (Möhippa)
  • Gameof­throne­s
    Fri 27 Sep 2019 15:16
    #1

    Ridning på djurpark, pyssel Panduro,man kan boka upp sig där, gå i på deras hemsida, vuxna och barn, keramikkurs, tema för det hon tycker om. Jag har ingen aning vem hon är vad det är för intressen.

    Åka på kryssning 24 h. Gillar hon killar som som strippar? Kommer r bara med förslag vet inte vilka ni är.

    Ta reda på vad hon gillar för grejer ta där ifrån, bungyjump, Bounce, danskurs, eller en riktig jäkla krogrunda utan att det behöver gå överstyr Östermalm fint ställe i stan ( fin klass)

Svar på tråden Tips på saker att göra i Stockholm! (Möhippa)