• Mr1980

    Swingers/öppetförhållande

    Hej jag undrar om någon har erfarenhet att dela sin partner med andra? Och hur var det..

  • Svar på tråden Swingers/öppetförhållande
  • Hantverkarn6

    Ja, jag lever i ett öppet förhållande.

    Vi träffar andra partners båda två, på varsitt håll.

    Det är grymt härligt och fungerar jättebra.

    Det är mest jag, mannen, som nyttjar friheten men hon har sina tillfällen också.

    Är du i samma läge eller vill du eller din partner öppna upp?

  • Anonym (50 years of grey)

    Slänger in en liten fråga här.

    bland bdsm par förekommer ofta "utlåning" av partner, skiljer det sig något mot "öppet förhållande" och i så fall på vilket vis.

  • Mr1980

    Vi går i tankarna att prova Swinger klubb, men också ta in en extra i sängen. Men det är lite veligt fram och tillbaka.

  • Anonym (Albright)

    Vi åker till swingersklubbar ibland och träffar ett annat par ibland. Det har hänt att en av oss varit med det andra paret på egen hand. Där går våran gräns ungefär. Funkar utmärkt och är en omistlig krydda i livet.

  • Anonym (Albright)

    Ett tips: Om man är nyfiken och vill prova sig fram är en swingerklubb det bästa sättet. Totalt kravlöst och man kan bara göra ett studiebesök för att titta och känna efter om man vill. Att träffa ett annat par är lite mer omständigt, även om det mer utvecklande när man hittar rätt. 

  • Mr1980

    Låter som en bra ide att söka sig till en klubb först, så man får en mjuk start

Svar på tråden Swingers/öppetförhållande