• Peaceful peace

    Cystor

    Hej!!

    Jag hade cysta som spruckit fem veckor sen. Nu min fråga är , är det svårt att bli gravid när man är har eller haft cystor?? Eftersom jag har försökt att bli gravid för två månader sen man det gick inte !!????

  • Svar på tråden Cystor
  • UndrandeSökare

    Under tiden som man HAR en cysta så är det nog omöjligt eller extremt svårt att bli gravid. Men nu EFTER att cystan försvunnit, och när din ägglossning och mens kommit tillbaka så borde gå lättare att bli gravid.

    Ett tips är att använda Clearblue digitala ägglossningstest så får du veta när din ägglossning kommer.

  • Peaceful peace

    Tack för svaret. Jag var hos gen förra vecka då sa hon att jag har 2.5cm kvar i min höger sidan. Idag fick jag liten blödning och ont i min vänster sidan. Jag är så orolig eftersom jag vet inte om det är Cyst som spruckit eller om det är min mens ????????

  • UndrandeSökare
    Peaceful peace skrev 2019-10-04 22:59:25 följande:

    Tack för svaret. Jag var hos gen förra vecka då sa hon att jag har 2.5cm kvar i min höger sidan. Idag fick jag liten blödning och ont i min vänster sidan. Jag är så orolig eftersom jag vet inte om det är Cyst som spruckit eller om det är min mens ????????


    Ok, men då hade du kvar en cysta på 2.5cm förra veckan? Då går det nog inte att avgöra om blödningen nu kom från mens eller cystan.

    Boka in ett nytt vul nästa vecka föreslår jag och kolla hur det ser ut då, om det finns någon cysta kvar eller inte.
  • Peaceful peace

    Tack snälla det ska jag göra. Men det var bara liten sen det var brun flytning när jag torka på toalett. från igår tills jag är inte fåt någonting det stop ????????????

Svar på tråden Cystor