• Sun 29 Sep 2019 15:20
    247 visningar
    7 svar
    7
    247

    Fundersam

    Hejsan! Gjorde för några dagar sedan ett gravtest och det visade då ett svagt plus. Dagen efter gjorde jag ett med clearblue digital och fick då "gravid". Så idag när min berkänade mens borde vara gjorde jag ett till och fick "inte gravid". Jag har inte haft någon blödning eller nå. Har jag fått missfall eller var jag aldrig gravid?

  • Svar på tråden Fundersam
  • Anonym (Vet inte)
    Sun 29 Sep 2019 15:56
    #1

    Vänta några dagar och se vad som händer.

    Köp ett bra test och testa med morgonurin om typ 2-3 dagar

  • Sun 29 Sep 2019 17:22
    #2

    Jag får göra det. Bara använt clearblue dock, rekomenderar du något annat?

  • Anonym (Vet inte)
    Sun 29 Sep 2019 17:41
    #3
    teeseen skrev 2019-09-29 17:22:07 följande:

    Jag får göra det. Bara använt clearblue dock, rekomenderar du något annat?


    Jag har använt clearblue digital och apotekets märke.

    Jag har alltid testat ca 2 dagar efter beräknad mens och har fått klara resultat.
  • Sun 29 Sep 2019 18:18
    #4

    Idag är 2 dagar efter beräknad mens. Fick positivt på 2 olika test några dagar innan beräknad mens, det är det som är så märkligt. Får helt enkelt prova igen, tog ju inte med morgonurin idag.

  • Sun 29 Sep 2019 18:18
    #5

    Idag är 2 dagar efter beräknad mens. Fick positivt på 2 olika test några dagar innan beräknad mens, det är det som är så märkligt. Får helt enkelt prova igen, tog ju inte med morgonurin idag.

  • Sun 29 Sep 2019 18:18
    #6

    Idag är 2 dagar efter beräknad mens. Fick positivt på 2 olika test några dagar innan beräknad mens, det är det som är så märkligt. Får helt enkelt prova igen, tog ju inte med morgonurin idag.

  • Sun 29 Sep 2019 18:18
    #7

    Idag är 2 dagar efter beräknad mens. Fick positivt på 2 olika test några dagar innan beräknad mens, det är det som är så märkligt. Får helt enkelt prova igen, tog ju inte med morgonurin idag.

Svar på tråden Fundersam