• Zandylina

    Någon med solskenshistorier?

    En fråga någon som vart med om att få en kraftig blödning men ej ont fast tempen håller sig hög och gravtest fortfarande positiva att det gått bra?

    Sitter med hög temp men kraftig blödning som nu pågått i ca 2 dagar å innan lätt bruna spottings e smått orolig pga av detta mina tester visar fortfarande lika starkt positivt eller starkare tröts blödningen.

    Kan det gå vägen ändå eller finns det något annat som lurar kroppen att den gravid fast ej är det?

    Haft svaga positiva test sen i tisdags när mens skulle kommit men dem blivit starkare med tiden..

    Hade ett MA vid denna tiden förra året och vi försökt i 2 år.

    Så jag letar solskenshistorier antar jag!

    Bifogar mitt senaste gravtest taget nyss dock hade jag bara hållt mig 2 timmar typ då jag urinerar oftare än vanligt samt illamående å trött..

    Bifogar även tempkurva där jag ej satt in blödning då den startar om ny cykel då utan bara satt spottings!

  • Svar på tråden Någon med solskenshistorier?
  • Johanna1986

    Kan tyvärr inget om tempining. Var e du i din cykel? E du förbi bim? Jag har haft en ?vanlig mens? när jag varit gravid. Fick därför inte veta att jag va gravid förrän i v7 då jag började må dåligt. (Teorin e att de va en tvilling jag förlorade som en mens men att min dotter stannade kvar) så vist går de. Men tror tyvärr du får vänta å se. Testa med två till tre dagar mellanrum. De bör då vara en stor skilnad på ökningen i testerna:)

  • Zandylina
    Johanna1986 skrev 2019-09-29 19:16:38 följande:

    Kan tyvärr inget om tempining. Var e du i din cykel? E du förbi bim? Jag har haft en ?vanlig mens? när jag varit gravid. Fick därför inte veta att jag va gravid förrän i v7 då jag började må dåligt. (Teorin e att de va en tvilling jag förlorade som en mens men att min dotter stannade kvar) så vist går de. Men tror tyvärr du får vänta å se. Testa med två till tre dagar mellanrum. De bör då vara en stor skilnad på ökningen i testerna:)


    Jag hade BIM den 24/9 så antal dar över jo antar jag får avvakta
  • Johanna1986

    Ok. Vet du hur långt från äl du e? De e rätt svagt för att ha paserat bim ifall du har en vanlig lutusfas på 14 dagar ... :/


    Zandylina skrev 2019-09-29 20:03:00 följande:

    Jag hade BIM den 24/9 så antal dar över jo antar jag får avvakta


Svar på tråden Någon med solskenshistorier?