Någon som provat färginpackning, typ Maria Nila?
Någon här som provat att behandla håret med någon färginpackning typ Maria Nila? Vad tyckte du om den i sådana fall? Blev det bra resultat? Hur länge sitter det i? Vilken färg?
Någon här som provat att behandla håret med någon färginpackning typ Maria Nila? Vad tyckte du om den i sådana fall? Blev det bra resultat? Hur länge sitter det i? Vilken färg?
De fungerar bra. Brukar använda ca 1 gång i veckan för att hålla hårfärgen fräsch. Men du måste ha färgat hår för att de ska bita. Annars finns det andra färginpackningar som ska fungera på ofärgat hår.
Glömde svara på vilken färg. Röd är vad jag använt. Maria Nila autumn red.
De fungerar bra. Brukar använda ca 1 gång i veckan för att hålla hårfärgen fräsch. Men du måste ha färgat hår för att de ska bita. Annars finns det andra färginpackningar som ska fungera på ofärgat hår.
Glömde svara på vilken färg. Röd är vad jag använt. Maria Nila autumn red.
Okej det verkar bra då. Jag har färgat ljusbrunt hår och köpte nu en Maria Nila cacao. Jag hoppas att det ska bli bra trots att jag inte har en mörk brun. Hur länge räcker flaskan om man använder den en gång i veckan?
Om färginpackningen är mörkare än färgen du har nu så får du räkna med att ditt hår blir mörkare. Men det tvättas ju dock ur. Hur länge den räcker beror ju helt på hur långt hår du har, och hur mycket av produkten du använder vid varje tillfälle. Så det är omöjligt för mig att svara på :) Men det är en dryg produkt och jag brukar inte hinna göra slut på min innan jag byter hårfärg, vilket jag gör ganska ofta. Men har du mellanlångt hår så gissar jag att den räcker i 2-3 månader kanske.