• Kalle83

    Happy pancake bytt domän?

    Har konto på dejtingsidan happypancake, men inser idag att jag automatisk dirigeras från .com till .se. Någon annan som upplever samma sak? Inloggningen ser annorlunda ut, och en del information är på engelska. Att jag känner mig tveksam på att testa att logga in med mitt användarnamn och lösenord beror på att jag inte riktigt litar på deras eventuella domänbyte. För varför byter de plötsligt utan att informera om detta i förväg? 

  • Svar på tråden Happy pancake bytt domän?
  • Anonym (avskyr förändringar för de blir sällan bättre)
    Kalle83 skrev 2019-09-30 16:56:16 följande:

    Har konto på dejtingsidan happypancake, men inser idag att jag automatisk dirigeras från .com till .se. Någon annan som upplever samma sak? Inloggningen ser annorlunda ut, och en del information är på engelska. Att jag känner mig tveksam på att testa att logga in med mitt användarnamn och lösenord beror på att jag inte riktigt litar på deras eventuella domänbyte. För varför byter de plötsligt utan att informera om detta i förväg? 


    De har informerat om detta i minst en månad med en film som förklarat de nya funktionerna.

    Jag loggade in där idag och möttes av den nya i mina ögon INTE förbättrade sidan. De hade tagit bort så många viktiga funktioner som menyerna.

    Det går inte längre att se om mottagaren läst mailen vilket är en gigantiskt stor miss.

    Vad som däremot var förbättrat var att man nu kan redigera sin profil och byta ut bilder utan att det ska ta ett dygn minst att bli godkänd.

    Däremot har de försämrat rutan man skriver i så att istället bara är ett mobilstreck till textrad och helt omöjligt att överblicka.

    För mig som användare är anpassningen till mobiler det mest oinspirerande format att använda och helt värdelöst om man använder datorer. Det blir ett enda långt scrollande och man nyttjar inte yta fullt ut. I förra versionen kunde man överblicka ca 20-30 medlemmar per sida nu är det liksom 3-4 st. Värdelöst!

    Jag har dock inte råkat ut för någon engelsk version som du verkar ha gjort. Men jag har inte testat mobilversionen.

    Här kan du se filmen om förädringarna






  • Anonym (avskyr förändringar för de blir sällan bättre)

    Missade det där med domänen men ser det nu att de är .se istället för .com
    Men jag loggade bara in som vanligt varför jag inte märkte själva domänbytet.

    Du kan lugnt logga in eftersom de gått ut med förändringen av sidan ganska länge.

Svar på tråden Happy pancake bytt domän?