• Snöflingaaan

    Sälja använda trosor??

    Hej!

    Har läst om en del tjejer som säljer sina använda underkläder för en helt okej slant. Vad anser ni om det? Kan tänka mig att det är en väldigt bra inkomst för exempelvis studenter som lever på csn lån.

    Men min stora fråga är: Vart hittar man kunderna? 

  • Svar på tråden Sälja använda trosor??
  • Anonym (K)

    Pantielove, minanakenbilder, vuxendejt, bodycontact osv. 100-500 kr per trosa beroende på vad man är beredd att göra i/med dom och om man tar kort med trosorna på/nakenbilder också.

  • Anonym (Undrande)

    Hur tar man betalt om man inte vill visa sitt rätta namn? Vill ju inte ha en stalker utanför huset liksom.

  • Anonym (Tommy)

    Det är nog en fin extrainkomst. Hade en kille i vår klass på UU som sålde trosor till intet ont anande farbröder. Framkallade nån slags doft i grenen på trosorna genom att dra dom vid sidan av pungen och mot sitt ollon som han med flit eftersatte hygienen på.

    Det var dock länge sedan nu och kan tänka mig att dagens köpare vill ha mer bevis på att det är äkta vara. Fruktansvärt äckligt!

  • Anonym (K)
    Anonym (Undrande) skrev 2019-10-05 11:35:54 följande:

    Hur tar man betalt om man inte vill visa sitt rätta namn? Vill ju inte ha en stalker utanför huset liksom.


    Paypal eller banköverföring. På minanakenbilder tex kan köparen betala i form av krediter på hemsidan som sedan kan tas ut i riktiga pengar. Vissa vill mötas irl för överlämning av trosor och betalning men det skulle jag aldrig gå med på. De flesta män har fruar och familjer så dessa brukar också vilja vara diskreta för att undvika att bli avslöjade.
    Anonym (Tommy) skrev 2019-10-05 12:34:19 följande:

    Det är nog en fin extrainkomst. Hade en kille i vår klass på UU som sålde trosor till intet ont anande farbröder. Framkallade nån slags doft i grenen på trosorna genom att dra dom vid sidan av pungen och mot sitt ollon som han med flit eftersatte hygienen på.

    Det var dock länge sedan nu och kan tänka mig att dagens köpare vill ha mer bevis på att det är äkta vara. Fruktansvärt äckligt!


    Har hört massa om folk som fejkar och förstår faktiskt varför, det är en bra extrapeng men det är inte alltid nice. Vissa män vill att trosorna ska bäras flera dagar i streck eller torka sig med trosan efter toabesök tills de är fullkomligt besudlade i olika kroppsvätskor. Det är liksom inte alltid trosor som ska bäras normalt under en dag eller onaneras i/med, män är inte intresserade av tonårsflytningar. Många har inte ens på sig trosorna, många drar trosorna i armhålan och anus innan dusch för att få kroppslukt på trosorna och vissa smetar filmjölk i grenen på dom för att dom ska se kladdiga och härliga ut.

    Många vill ha bild och filmbevis på att man först och främst är en tjej och att trosorna tillhör en själv och inte är från typ Google. Sedan är de väldigt noga med att trosorna ska plastförpackas för att behålla lukt/stänga ute lukt, paketet ska även paketeras diskret då de flesta har fruar och familjer som delar deras postlåda. Dvs inga söta hjärtan och parfym på paketet utan vanligt vitt/brunt kuvert med endast namn, adress och frimärke på. Många vill ha bevis på att man skickar i form av kvitto eller film när man lägger paketet på lådan osv osv. Världens process
  • Anonym (Undrande)

    Googlade lite på anonyma betalningssätt. Funkar bitcoin? Kan noll om det men det nämns som anonymt. Bankkonto känns helt uteslutet, samma sak med Swish.

  • Tukt

    Min erfarenhet är att väldigt många som säljer eller framför allt de som tänker sig sälja trosor ser män som korkade varelser som är lätta att blåsa på stålar.
    Spelar ingen roll om det i sig är trosor, filmklipp eller så kallade moneyslaves.
    Men det är inte på något sätt säljarens marknad. Kanske inte heller köparens.
    Så för att göra bra "sälj" måste man förstå lite om vad det är för vara man säljer och vad köparen faktiskt vill ha.
    Om man gör det, är det inte svårt att hitta intressenter.

Svar på tråden Sälja använda trosor??