• Albin larsson

    Otrogen

    Hej , jag är en lycklig enbarns pappa som för ett tag sedan fick reda på att vi ska få ett barn till ????.

    Jag var på en fest förra helgen och blev väldigt full , pratar och umgås mycket det en tjej där, som det sedan slutar med att jag hånglar med ????, känner direkt efter att det var helt fel , men väljer att inte berätta för min sambo, har dock en konversation med tjejen ifråga visa Messenger som jag inte raderar så min sambo läser den och där är vi nu. Jag är ett svin och har grym ångest , och av förståeliga själ så har jag krossat min sambo , vad ska jag göra det går väl inte lags sånt här ????????

  • Svar på tråden Otrogen
  • sexposed

    Din fortsatta konversation med den andra bruden hintar om att du ändå är beredd att gambla bort det du har, att du egentligen vill leka.

  • Feminina

    Hur vore det att tänka ut eventuella konsekvenser innan du sårar din tjej? 
    T.ex är det värst att förstöra sitt förhållande för detta?

  • Albin larsson

    Jag vet mycket väl att jag är ett praktarsle, hatar att vara mej och hatar vad jag gjort mot min sambo , vet inte vad jag ska göra mer än att ge henne tid och rum????

  • Anonym (Malin)

    Om jag hade varit din sambo hade taktiken ?ge tid och rum? inte fungerat. Du hade behövt säga förlåt 1000ggr och visa att du inte vill ge upp, och visa att du förstår ditt misstag och berätta vad du hade gjort annorlunda idag.


    Albin larsson skrev 2019-10-01 13:52:58 följande:

    Jag vet mycket väl att jag är ett praktarsle, hatar att vara mej och hatar vad jag gjort mot min sambo , vet inte vad jag ska göra mer än att ge henne tid och rum????


  • Albin larsson

    Mina tankar sa mig att det inte går att tjata sig till förlåtelse, och jag förstår om hon inte kan förlåta, jag vill verkligen inte ge upp skulle kunna göra vad som helst för att få en chans att bygga upp förtroende och tillit igen. Men skulle jag vara i hennes sits skulle jag troligtvis ha väldigt svårt att ge henne det. ????

  • Anonym (Malin)

    Du kan inte tjata dig till förlåtelse men hon kommer inte vakna upp en morgon och känna att allt är okej bara för att du gav henne lite space. Och tillit kommer hon inte heller känna av att du inte är i närheten. Så jag skulle ha uppskattat att du aktivt visade hur ledsen du var. Men alla är såklart olika :)


    Albin larsson skrev 2019-10-01 14:30:43 följande:

    Mina tankar sa mig att det inte går att tjata sig till förlåtelse, och jag förstår om hon inte kan förlåta, jag vill verkligen inte ge upp skulle kunna göra vad som helst för att få en chans att bygga upp förtroende och tillit igen. Men skulle jag vara i hennes sits skulle jag troligtvis ha väldigt svårt att ge henne det. ????


  • Albin larsson

    Tack för de kloka orden (Malin) hon bad mig specifikt att inte vara hemma när hon kommer hem idag och inte höra av mig utan vänta tills hon gjorde det , Jag ångrar detta något helt sjukt mycket men det värsta är ju att i det långa loppet så sårar jag ju inte bara mina sambo utan våra barn också.

    Det är absolut inte värt att förstöra sitt förhållande för något sånt här .

  • Pusselmamma

    Frågan.är väl vad du vill själv.. ? Vill du med den nya ? Om inte.. ts då bort henne från ditt liv.. annars va ärlig med.din sambo.

  • Pusselmamma

    Frågan.är väl vad du vill själv.. ? Vill du med den nya ? Om inte.. ts då bort henne från ditt liv.. annars va ärlig med.din sambo.

  • Albin larsson

    Den "nya" är ingenting i mitt liv mer än att vi hånglade på en fest och skrev om händelsen dagen efter.

    Så hon är ganska lätt att ta bort från mitt liv, men skadan är redan skedd, och det är det som är det svåra att lappa ihop , tar ett ganska bra tag att få förtroende för någon igen, jag har själv varit den förlåtande en gång.

  • Anonym (jaha)
    Albin larsson skrev 2019-10-01 13:52:58 följande:

    Jag vet mycket väl att jag är ett praktarsle, hatar att vara mej och hatar vad jag gjort mot min sambo , vet inte vad jag ska göra mer än att ge henne tid och rum????


    Men om du vet att du är ett arsle, varför blir du förfärad av att din fru inte vill vara med en sån? Skulle du själv vilja leva med ett praktarsle?
  • Anonym (jaha)
    Albin larsson skrev 2019-10-01 19:04:47 följande:

    Nej det skulle jag inte men.


    men?
    Betyder det att du vill att din tjej ska göra något du själv inte skulle vilja?
    Du skulle inte vilja vara med ett arsle men du vill att din tjej ska vilja det. Hur logiskt är det på en skala?
  • Albin larsson

    Det är tyvärr svårt att tänka logiskt när man vet vad man vill men inte förtjänar det , du har helt klart rätt i det du säger med är svårt att acceptera det , ????

  • Anonym (Man)

    Vilken tur att du inte stoppade in den ...

    Nu kanske hon behåller dig ...

    Mitt förslag : sluta tyck synd om dig själv och gör precis som din sambo säger åt dig att göra

    Om typ 2 veckor köper du blommor och skriver att du betett som ett djävla svin och förtjänar egentligen inte hennes kärlek men att Du älskar henne och vill inget hellre än att få komma tillbaka och vara hennes man igen.

  • Anonym (jaha)
    Albin larsson skrev 2019-10-01 21:14:34 följande:

    Det är tyvärr svårt att tänka logiskt när man vet vad man vill men inte förtjänar det , du har helt klart rätt i det du säger med är svårt att acceptera det , ????


    Bra där, DET är det första steget till att möjligen vinna tillbaka henne. Genom att...

    1) Förstå hur enormt svårt och stort det faktiskt är att förlåta någon som inte förtjänar det, göra något du själv aldrig skulle göra.

    2) Stå för ditt misstag utan ursäkter, bortförklaringar och slingrande

    Misstag kan alla göra, men hur man sen hanterar sina misstag säger mer om vem man är än misstaget i sig.
Svar på tråden Otrogen