• Anonym (inte din förtjänst)

Känner du dig mindre värd som älskare om kvinnan bara kan komma med vibrator?

Väldigt många kvinnor har svårt att komma vid sex eller har aldrig kommit med män. Men för några år sedan har nån genialisk man i Tyskland skapat en tryckluftsvibrator och förändrat otroligt många kvinnors sexliv och nästan gett dem orgasmgaranti varje gång på bara några minuter.

Nackdelen är att det blir ännu svårare att komma med en man och njuta av klitorisstimulans genom bara fingrar och oralt.

Hade ett samtal med några kvinnor nyligen där samtliga var beroende av sin vibrator för att komma. Men hade samma grej gällt för män hade de känt sig som usla älskarinnor och tappat intresset för sex. Om jag personligen inte hade kunnat få en man att komma med min tunga och mina händer hade jag tappat både självförtroende och lust och inte räknat orgasmen.

Hur skulle du som man känna om kvinnan aldrig kunde komma med dig utan sin vibrator? Hade du ändå kunnat känna dig om en bra älskare och nöjd med upplägget?

• Svar på tråden Känner du dig mindre värd som älskare om kvinnan bara kan komma med vibrator?
  • Anonym (Alltså)

Alltså hade inte jag kunnat komma vid sex så hade jag aldrig haft sex, vem har sex utan att få orgasm?

• Anonym (Båda samtidigt)

Det går ju faktiskt att göra båda sakerna samtidigt. En vibrator samtidigt som man blir penetrerad är underbart. Mannen tycker det är skönt att inte behöva fundera på en massa pillande under samlaget utan kan köra sin grej = win win.

Anonym (Båda samtidigt) skrev 2019-10-02 18:21:37 följande:

Det går ju faktiskt att göra båda sakerna samtidigt. En vibrator samtidigt som man blir penetrerad är underbart. Mannen tycker det är skönt att inte behöva fundera på en massa pillande under samlaget utan kan köra sin grej = win win.

Förståeligt. Men frågan gällde mer om mannen känt sig misslyckad som älskare om tjejen aldrig lyckades komma oralt eller genom smekningar utan bara med sin vibrator?
  • Slobbodan

Känns inte misslyckad tycker jag. Om tjejen inte når stimulans hela vägen till orgasm är det väll bara bra att ta till vibrator. Alla är ju olika.

Tror inte så många tycker det sålänge båda njuter och har det skönt.

• RK man

Det är väl alldeles fantastiskt om hon hittar sin väg till njutning. Minskar pressen för båda parter. 

Det finns inget sexigare än en kvinna som njuter

• Samtalshoran

Det verkar inte ha påverkat män nämnvärt att de inte kan få en kvinna att komma så jag har svårt att ta någon hänsyn till om någons ego inte pallar att jag njuter. Det är många kvinnor som aldrig kommer eller har väldigt svårt för att komma så det är väl toppen att man kan lösa det med en leksak.

• Anonym (K)
    Anonym (Alltså) skrev 2019-10-02 18:06:36 följande:

Alltså hade inte jag kunnat komma vid sex så hade jag aldrig haft sex, vem har sex utan att få orgasm?

Sex är väldigt intimt och skönt även om man inte kommer. Fast att komma är förstås pricken över i.
  • Anonym (olof)

Eftersom att det är mitt jobb att tillfredsställa min kvinna så hade det inte känts bra om jag inte kunde göra det.

Anonym (olof) skrev 2019-10-02 20:42:48 följande:

Eftersom att det är mitt jobb att tillfredsställa min kvinna så hade det inte känts bra om jag inte kunde göra det.

Jag känner exakt så. Skulle känt mig helt värdelös och äcklad om killen tog upp en lösvagina och började köra i den istället. Tror faktiskt inte många kvinnor klarat det alls.Som komplement är väl leksaker bra och och välkommet ibland men inte som enda källa till orgasm. Tråkigt att den biten ska vara så ojämnlik mellan könen.
  • Anonym (Båda samtidigt)
    Anonym (inte din förtjänst) skrev 2019-10-02 21:11:18 följande:

Jag känner exakt så. Skulle känt mig helt värdelös och äcklad om killen tog upp en lösvagina och började köra i den istället. Tror faktiskt inte många kvinnor klarat det alls.Som komplement är väl leksaker bra och och välkommet ibland men inte som enda källa till orgasm. Tråkigt att den biten ska vara så ojämnlik mellan könen.

Jag har haft killar som haft svårt att komma, men har aldrig känt mig värdelös för det. Om nu killen skulle behöva ha en butplug instoppad för att komma hela vägen skulle jag inte ha någonting emot det. Det är ju bra om han hittar sin grej och som funkar! Det är ju inte som att man tar fram en jättestor dildo och kör den istället för med killen.
  • Xzx
    Anonym (inte din förtjänst) skrev 2019-10-02 17:55:53 följande:

Väldigt många kvinnor har svårt att komma vid sex eller har aldrig kommit med män. Men för några år sedan har nån genialisk man i Tyskland skapat en tryckluftsvibrator och förändrat otroligt många kvinnors sexliv och nästan gett dem orgasmgaranti varje gång på bara några minuter.

Nackdelen är att det blir ännu svårare att komma med en man och njuta av klitorisstimulans genom bara fingrar och oralt.

Hade ett samtal med några kvinnor nyligen där samtliga var beroende av sin vibrator för att komma. Men hade samma grej gällt för män hade de känt sig som usla älskarinnor och tappat intresset för sex. Om jag personligen inte hade kunnat få en man att komma med min tunga och mina händer hade jag tappat både självförtroende och lust och inte räknat orgasmen.

Hur skulle du som man känna om kvinnan aldrig kunde komma med dig utan sin vibrator? Hade du ändå kunnat känna dig om en bra älskare och nöjd med upplägget?

Jag hade absolut kunnat trivas ändå, inga problem för min del =)
  • Anonym (?)
    Anonym (Alltså) skrev 2019-10-02 18:06:36 följande:

Jag älskar sex och tycker det är fruktansvärt skönt, men jag kan ändå inte få orgasm.
  • Anonym (Pirr)

Jag kommer bara med min vibrator. Innan jag hade vibrator hade jag aldrig fått orgasm. Kan komma nära en orgasm men når aldrig fram av fingrar, oralsex eller penetrerande sex. Ändå har jag haft sex med många olika partners så jag tror inte det är dem det är fel på. Jag tycker väldigt mycket om sex ändå. Jag behöver bara ha ett redskap vid något tillfälle under tiden. Har hittills inte upplevt att min sambo känner sig otillräcklig. Kanske kan fråga honom sen.

Svar på tråden Känner du dig mindre värd som älskare om kvinnan bara kan komma med vibrator?