• Anonym (Anony­m)
    Wed 2 Oct 2019 21:04
    797 visningar
    8 svar
    8
    797

    Han kommer för snabbt sen orkar han inte mer.

    När min sambo och jag har sex kommer han bokstavligen efter 2 min, ibland hinner han knappt att stoppa in den innan han kommer vilket är jätte frustrerande, vi har inget förspel så han slipper bli jätte kåt men ändå kommer han jätte snabbt.

    Har testat att köpa en fördröjnings spray men vafan han kom snabbare med den.

    Och efter han har kommit orkar han inte köra igen? Sååå frustrerande. Vi har varit sambos i 1 år och han har endast fått mig komma 2 gånger under hela året, annars kör jag själv. Vill ha all tips jag kan få!!! Har knappt lust till att ha sex med honom längre fast att jag älskar han.

  • Svar på tråden Han kommer för snabbt sen orkar han inte mer.
  • Anonym (Först­år dig)
    Wed 2 Oct 2019 21:07
    #1

    Han får väl pilla slicka, använda leksaker så det går för dig först sen får ni ha sex?

  • Anonym (Yl)
    Wed 2 Oct 2019 21:15
    #2

    Sex kan vara så mycket och ofta är orgasmen slutmålet. Något som kan vara häftigt är att träna på att ha sex utan att komma varje gång. För hans del då. Att inte lägga så mycket fokus på själva orgasmen utan flytta den till sexet i sig.

    Kondom kan göra honom mindre känslig. Penisring sägs få männen att hålla lite längre. Mer förspel och koncentration på dig så du är nära när ni börjar med penetrationen.

    Min man är också snabb, inte lika men det kan gå fort, jag är ofta redan redo för att komma när han kommer in i mig och hyperkänslig. Detta tillsammans med en rejäl vibrator gör att det inte behöver ta många minuter för mig att "gå i mål" och så kan vi matcha så vi blir klara samtidigt :)

  • Anonym (6)
    Wed 2 Oct 2019 21:19
    #3

    Ni får se till att du kommer först och sen får han penetrera dig.

    Ingen orgasm för dig = ingen penetrering för honom.

  • Anonym (Så kan det va..)
    Wed 2 Oct 2019 21:22
    #4

    Det heter honom - inte han!!!
    Mitt ex hade en kompis vars snubbe fick kalsong
    eller busk-skott i stort sett varje gång.
    Om han hann hänga in den var det klart på ett juck.
    De köpte "bedövnings-salva" - då kände inte hon
    något heller ...
    Inget hjälpte - han var bara sådan typ ....

  • Anonym (Pille­r)
    Wed 2 Oct 2019 22:22
    #5

    Potenspiller gör iaf mig mer uthållig och klarar en andra gång efter en stunds vila

  • Anonym (Pille­r)
    Wed 2 Oct 2019 22:52
    #6

    Inget förspel!? Där är felet

    Se till att han tillfredsställer dig med fingrar, mun och tunga så att du blir riktigt blöt. Då blir friktionen mindre när han trycker in kuken i dig. Då kan han förhoppningsvis hålla på lite längre. Vill han inte slicka dig så vägra knulla.

  • Anonym (ånger­manlän­ning)
    Wed 2 Oct 2019 22:59
    #7

    Har själv inte haft sex så jag har ingen aning egentligen men brukar dom inte föreslå start stop teknik för att öka uthållighet, Dvs han ska sluta om han känner att det håller på att gå för honom. Sen när han lugnat sig så fortsätter han och slutar när det är dags igen. Ska tydligen gå att träna uthålligheten på det sättet. Han borde ju vilja testa för han får ju ut mer också av att orka mer.

  • Xzx
    Wed 2 Oct 2019 23:15
    #8

    Han får väl tillfredsställa dig först bara? Problem solved? =)

Svar på tråden Han kommer för snabbt sen orkar han inte mer.