• Anonym (Ynot)
    Thu 3 Oct 2019 18:50
    1217 visningar
    22 svar
    22
    1217

    Sexleksaker hemma hos er?

    Hur står det till med sexleksaker hemma hos dig/er?

    Vet du om din partners leksaker tror du? Använder ni den tillsammans eller ensam?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sexleksaker hemma hos er?
  • Anonym (Paret­)
    Thu 3 Oct 2019 19:06
    #1

    Vi har massvis. Mannen i huset är en riktig "prylbög". Härligt tycker vi att använda både själva och tillsammans.

  • Anonym (Par)
    Thu 3 Oct 2019 21:08
    #2

    Vi har flera olika, analpluggar, dildos, m.m. jag, mannen, har en egen som min fru inte vet om. Lång smal analdildo med sugpropp.

  • Anonym (Anony­m)
    Thu 3 Oct 2019 21:10
    #3

    Har både dildosar och vibratorer och sambon använder vibratorerna med när han onanerar. 

  • Anonym (HMMM)
    Thu 3 Oct 2019 22:19
    #4

    Har en leksakslåda ... med grejor mest för henne
    det vi har för honom är ...... obegagnat....

  • Anonym (50 years of grey)
    Thu 3 Oct 2019 22:20
    #5

    Vi har en vibrator som jag pressentade henne med våren 18 fast den är fortfarande oanvänd, har plockat fram den ett par gånger och frågat om vi inte ska prova lite, men hon fattar inte alls vitsen med den, så nepp, (kunde lika gärna ha köpt en vägatlas över Zimbawe) Piskan jag köpte åt henne i våras är nog bara att glömma, har inte ens vågat överlämna den, hon tar nog det bara som en förolämpning så det är nog lika bra att slänga den.

  • Anonym (HMMM)
    Thu 3 Oct 2019 22:26
    #6

    Zimbabwe är väl trevligt som roadtrip??

  • Anonym (Lena)
    Thu 3 Oct 2019 22:59
    #7

    Jag har ett antal olika massagestavar som jag använder både själv och ibland när vi har sex.

    Min man har en Fleshlight som han aldrig använder. Har kan inte komma med den hur än han juckar i den :) Har provat att jag får onanera honom med den också, men det går inte heller. Kunde nästan inte hålla mig för skratt när vi gav upp och han fick stoppa in den hos mig istället och då tog ungefär 5-10 sekunder så spruta han. Haha!

  • Thu 3 Oct 2019 23:28
    #8

    Herregud, vi har så sjukt mycket leksaker, endel har vi fått men det mesta köper vi spontant när vi fönstershoppar webben. Båda är intresserade, blir så påtagligt när man summerar bara Mest för henne men någon lösmus och sleeve finns för honom. En 90-låda med dildos, en 90-låda med buttplugs, womanizers och vibratorer och en 90-låda med handbojjor, restrainers, piskor och floggers i vår walkin-closet.

    Blivit en del

  • Anonym (50 years of grey)
    Thu 3 Oct 2019 23:35
    #9
    Anonym (HMMM) skrev 2019-10-03 22:26:44 följande:

    Zimbabwe är väl trevligt som roadtrip??


    absolut! betydligt hetare än vårat sovrum ;)
  • Anonym (...)
    Thu 3 Oct 2019 23:59
    #10

    Jag hade sexleksaker förut, men gillade det inte alls. Haft både leksaker för att stimulera klitoris samt dildos, handklovar och olika oljor. Kändes mest bara löjligt med allt.. Dessutom gillar jag inte alls känslan av en dildo. Jag vill ha en riktig kuk och njutningen tillsammans med en man. Använder hellre min fingrar för att stimulera klitoris än ett hårt ägg som vibrerar..

Svar på tråden Sexleksaker hemma hos er?