• Simpan29

    Nya Tider

    Hejsan

    Tycker ni inte detta är löjligt hur Jan reagerar såhär?


    ">



    N
    ågra här som brukar läsa Nya Tider?

  • Svar på tråden Nya Tider
  • ivar37

    Idiot till reporter. Guilliou har väl ingen plikt att svara på idiotiska frågor. Tycker att han visar upp ett under av tålamod. Jag hade definitivt hanterat situationen annorlunda om jag hade blivit trakasserad på det viset. Bra eller dåligt vet jag inte...
    Och ja och nej. Har läst nån gång men aldrig mer. Hur många idiotiska åsikter orkar man med i sitt liv?

  • Simpan29

    Nya Tider är en bra tidning tycker jag. Sverige har blivit mera mörkt. Vi behöver mer stängda gränser. Och ja du är en idiot ifall du tycker att Sverige ser bra ut som det gör nu.

  • ivar37
    Simpan29 skrev 2019-10-04 14:05:31 följande:

    Nya Tider är en bra tidning tycker jag. Sverige har blivit mera mörkt. Vi behöver mer stängda gränser. Och ja du är en idiot ifall du tycker att Sverige ser bra ut som det gör nu.


    Eftersom du skriver som en efterbliven, och tillskriver mig åsikter som jag inte sagt ett ord om så tänker jag heller inte diskutera med dig.
    Ha ett fint liv lille du.
  • cb66
    Simpan29 skrev 2019-10-04 14:24:52 följande:

    Varför tror du att så många är emot Nya tider,SD,Alternativ för sverige,motgift etc?


    Därför att de försöker skapa en falsk bild av att det är kris i Sverige. De försöker måla upp en situation att Sverige fullständigt kommer att brytas ihop, systemkollaps, om inget gör något.

    Sverige har aldrig mått bättre, vi är bland topp 10 bland länder i alla typer av mätningar.

    .... men om det är en systemkollaps på gång så måste vi byta regering.....så för att SD skall få regera så måste vi tro på att det håller på att gå åt helvete - vilket det inte gör.
  • Simpan29
    CarinaL26 skrev 2019-10-04 14:50:54 följande:

    Bara nollor som läser Nya tider.


    Kan du säga något mer? Annars säger jag att du är en nolla.
  • CarinaL26
    Simpan29 skrev 2019-10-04 18:00:49 följande:

    Kan du säga något mer? Annars säger jag att du är en nolla.


    Vad en som läser Nya Tider kallar mig berör mig inte det minsta.
  • ivar37

    [quote=79941464][quote-nick]Simpan29 skrev 2019-10-04 18:00:49 följande:[/quote-nick]Kan du säga något mer? Annars säger jag att du är en nolla.[/

    Ja, du kommer ju med en massa välbyggda argument.

Svar på tråden Nya Tider