• Fri 4 Oct 2019 17:07
    1563 visningar
    1 svar
    1
    1563

    IDANA Beauty förstörde mitt hår!

    Hej allihopa!

    IDANA BEAUTY: GÅ INTE DIT!!! Billigt men INTE värt det!

    Den absolut SÄMSTA servisen och hårkvaliteten på marknaden!!!

    Smutsiga tänger och borstar. Väldigt smutsig och äckligt inne på salongen.

    Jag gjorde en hårförlängning hos Idana beauty som blev en total KATASTROF!!! Dom har förstört mitt hår. Första gången jag gick dit var det en ung tjej som gjorde förlängningen (keratinvax). Hon brände sönder hela min hårbotten och det var en mycket smärtsam process, men då det var första gången jag gjorde hårförlängning så visste jag inte om det är så det skulle gå till....så jag va tyst. Hårkvaliteten var inte den bästa men hanterbar och jag hade i förlängningen länge. Jag var ändå nöjd första gången.

    När jag kom dit andra gången så var det ägaren själv, Angelina, som gjorde förlängningen. Det gjorde inte alls ont men redan efter första dagen upplevde jag att det va väldigt torrt och att det tovade sig väldigt fort. Jag använt samma produkter som innan men håret blev bara värre och värre....

    Det är som att dom klippt av svansen på en häst och satt in det i mitt hår???? hemskt!!

    Hårstråna är vända åt fel håll och då söker sig stråna uppåt och man får en ända stor tova i nacken. Jag gick tillbaks och dom tog ut en slinga som dom skulle skicka in på test och återkomma om 2v. Ingen återkom.....jag ringde in och hon som svara sa att dom fått tillbaks håret och testet visade att håret var skadat. Ägaren var inte på plats och dom skulle meddela henne att kontakta mig. Men jag var tvungen att ringa in 4ggr innan jag fick tag på henne!

    "Skönt" tänkte jag ???? nu kan dom åtminstone ta ut håret och kompensera på nått sätt. Men nej.....hon sa att dom inte kommer kompensera på något sätt alls och sa att "ingen annan har klagat" även fast det var fel på mitt hår!!! OCH JAG SKULLE FÅ BETALA FÖR ATT TA UT DET!!!

    Så sjukt oproffsigt och dåligt. Jag skulle inte ens skicka dit min värsta fiende. Sämsta skiten jag varit med om. Nu är mitt hår helt förstört. Kalafläckar i huvudet och men än hälften har trillat av......... Ni förstår säkert att man blir lite ledsen..... Och jag måste därför varna alla som funderar på att gå dit! DON'T!

  • Svar på tråden IDANA Beauty förstörde mitt hår!
  • Fri 4 Oct 2019 17:36
    #1

    Och var i landet ligger detta ställe?

Svar på tråden IDANA Beauty förstörde mitt hår!