Nätdejting
Tänkte testa på att nättdejta.
Vilka sidor är seriösa?
Hur gör man när man inte får publicera personliga uppgifter om man vill träffa någon?
Tar tacksamt ekot tips hur man går till väga.
Tänkte testa på att nättdejta.
Vilka sidor är seriösa?
Hur gör man när man inte får publicera personliga uppgifter om man vill träffa någon?
Tar tacksamt ekot tips hur man går till väga.
Inte personliga uppgifter?
Förstår ändå inte riktigt. Om du inte vill lämna ut telefonnr så kan ni använda Messenger. Resten brukar man ju inte ge ut till den man dejtar direkt, möjligtvis om sidan kräver det för reg.
Förstår ändå inte riktigt. Om du inte vill lämna ut telefonnr så kan ni använda Messenger. Resten brukar man ju inte ge ut till den man dejtar direkt, möjligtvis om sidan kräver det för reg.
Finns inga bra dejtingsidor längre, möjligen kan det finnas mer s k seriösa människor dör det kostar mycket pengar. Gratissidorna som HP och Badoo och Body Contact är ju mest desperata män och otrogna av naturliga skäl.
Om man börjat fatta tycke för någon och skrivit med varann ett tag, brukar det vara naturligt att gå över till telefonsamtal innan man bestämmer om man vill träffas. I såna fall skriver man ju sitt mobilnummer i privata mail till varann. Kanske också på Kik eller Messenger eller var man nu vill chatta.
Men jag som kvinna har aldrig gett ut mitt vanliga nummer utan har en ett extra kontantabonnemang eller dubbla simkort. Skulle heller aldrig avslöja några adresser eller väldigt privata detaljer från jag känner mig relativt trygg med personen. Vill heller inte kunna bli googlad och googlar inte själv heller. Vill bilda mig en uppfattning live och inte sitta och snoka och få del intryck.
Dejting sidor suger om man bor i Norrland för då finns det inte många att hitta. Kollade en gång för att se om match var något men det var mest deprimerande. Sen hade jag fegat i vilket fall att ta kontakt och som jag har förstått är det bara killar som tar kontakt är tjejer intresserade då kan dom på sin höjd favoritmarkera. Det säger åtminstone dom som lyckats på match. En skum sak som en del tjejer gör som du bör undvika för det verkar mest skumt det är att lägga upp ett foto taget av din baksida. Fattar inte alla kvinnor som gör det vad menar dom med det då kan man ju lika gärna skippa fotot. Se hår bakifrån ser bara skumt ut. Om det inte är någon kod som jag inte känner till.
Har varit medlem på några dejtingsidor ett tag.
De allra flesta som jag chattar med vill bara ha sex, många är gifta eller sambo.
Börjar ge upp hoppet om att finna äkta kärlek och den rätte mannen...