• Ocdkille

om man är less på allt

Känner mig på depphumör allt känns skit och det känns som jag är less på allt och skulle vilja isolera mig i en koja i skogen. Förhoppningsvis går det över men det senaste året har känts skit och har fått mig att grubbla på livet. Tänkte starta en tråd där vi som känner så kan skriva av oss så är det fler som känner lika skriv hur ni känner. Och för att komma i stämning kan ni lyssna på denna låt både den och filmen vísar lite hur det känns.

">

• Svar på tråden om man är less på allt
  • Anonym (LassePåGatan)

Just nu känns det riktigt jävla skit. Har typ inga vänner alls. Mitt förra jobb var katastrof rent socialt. Visst, jag har en bekant som jag träffar någon gång i månaden, kanske mer. Annars sitter jag hemma själv. Är ett par år från fyrtio och undrar vad fan jag håller på med. Vad jag gör för fel? Håller på och söker hjälp, psykolog/kurator och kanske även medicinering. Jag orkar snart inte mer.

• Ocdkille
    Anonym (LassePåGatan) skrev 2019-10-08 11:39:41 följande:

Just nu känns det riktigt jävla skit. Har typ inga vänner alls. Mitt förra jobb var katastrof rent socialt. Visst, jag har en bekant som jag träffar någon gång i månaden, kanske mer. Annars sitter jag hemma själv. Är ett par år från fyrtio och undrar vad fan jag håller på med. Vad jag gör för fel? Håller på och söker hjälp, psykolog/kurator och kanske även medicinering. Jag orkar snart inte mer.

Känner med dig jag har aldrig haft problem med att få kompisar men det hjälper inte när man hålls fången av sin sjukdom. Hur fungerar det när du försöker ta kontakt med andra? Har du provat någon fritidsaktivitet där du kan träffa folk? Vad var det som inte fungerade på jobbet? Hoppas att det blir bättre för dig kanske antidepp hjälper jag känner inte av dom men många verkar bli hjälpta av dom. Sen kan det vara bra att få snacka av sig.
  • Anonym (Sålesspåskiten)

Hur går det för er?
    Jag är trött på allt just nu, less på värmen och att inte orka ta tag i något. Får inte något jobb heller och blir inte ens kallad på intervju. Det var väl 2 månader sedan sista intervjun. 
    Allt jag gör är att gå mellan soffan och datorn. Jag mår så dåligt på sommaren 

Svar på tråden om man är less på allt