• Anonym (String madam)

Förslag på snygga sexiga string trosor

Förslag på snygga sexiga string trosor .
    Jag ska uppdatarea mig lite .
    jag behöver för nya på string fronten 
    kan lätt bli att man går till samma gamla affär igen ,vill få lite nya favoriter ..

Jag gillar svart och mycket spets till fest, men vill han mjuka och sköna till jobbet 
    Gärna bilder förslag namn och modell

• Svar på tråden Förslag på snygga sexiga string trosor
  • Anonym (Y)

På fester har du väl ändå inga trosor på dig? Vad är det för mentalitet?

• Anonym (50-åriga damen)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-10-08 11:11:17 följande:

Kolla in ANAIS lingerie

anais-apparel.pl/pl/13-stringi

eller i svenska Webbutiker t ex

www.sassystar.se/underklader/S%C3%B6k/id/0/?cat-filter=y&search_keyword=Anais

Jag har massor av snygga string från Anais

Sassy Star hade verkligen många läckra trosor.
    Tack för tipset!
  • Anonym (Ursäkta en fråga...)

Kan man ha stringbikiniunderdel som trosor till vardags? Jag tycker de är väldigt bekväma och snygga...eller riskerar man svamp då?

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2019-10-08 16:23:53 följande:

Sassy Star hade verkligen många läckra trosor.

Tack för tipset!

Varsågod! Mycket smått och gott där - hoppas ni hittar er något fint!!

Samma sortiment men till lägre priser finns på polska systersiten www.sisi.pl

Vi har handlat där - senast Anais Cavanne och Anais Idaya
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Ursäkta en fråga...) skrev 2019-10-08 16:33:30 följande:

Kan man ha stringbikiniunderdel som trosor till vardags? Jag tycker de är väldigt bekväma och snygga...eller riskerar man svamp då?

Jag bär väldigt ofta stringbikiniunderdel också som trosor på sommaren. Bekvämt och skönt!

Aldrig fått svamp eller några andra problem.

Har du lätt att få svamp rent allmänt?

Prova, så får du veta hur det funkar för dig!
  • 12N34K56S

Är en kille men går i string å hipster trosor börja gå i sånt när jag var 15

• Anonym (Ursäkta en fråga...)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-10-08 18:04:16 följande:
    Jag bär väldigt ofta stringbikiniunderdel också som trosor på sommaren. Bekvämt och skönt!

Aldrig fått svamp eller några andra problem.

Har du lätt att få svamp rent allmänt?

Prova, så får du veta hur det funkar för dig!
    Jag har aldrig haft svamp, men jag har hört att man kan få det om man använder badkläder som underkläder. Men det kanske är en myt?. Andra stringtrosor skaver, bomull är rätt ok men de här är ännu bättre. Har 12 par sådana i lite olika färger/mönster, köpta på en marknad utomlands...har hållt genom hundratals tvättar i åratal och bara blivit lite blekta. Älskar dem. Snygga och sköna.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Ursäkta en fråga...) skrev 2019-10-08 18:34:48 följande:

Jag har aldrig haft svamp, men jag har hört att man kan få det om man använder badkläder som underkläder. Men det kanske är en myt?. Andra stringtrosor skaver, bomull är rätt ok men de här är ännu bättre. Har 12 par sådana i lite olika färger/mönster, köpta på en marknad utomlands...har hållt genom hundratals tvättar i åratal och bara blivit lite blekta. Älskar dem. Snygga och sköna.

Jag har handlat nästan alla mina stringbikini på www.tangaland24.de

Materialet är Polyamid/Elastan, något av det allra vanligaste i badkläder, så det är det troligen i dina favoritstring också.

Testa att bära dem som vanliga trosor och känn dig fram hur mycket (eller snarare lite) tvål du ska använda när du tvättar dig. Berätta i tråden hur det funkar för dig!

Lycka till!
Svar på tråden Förslag på snygga sexiga string trosor