• Tue 8 Oct 2019 11:11
    749 visningar
    3 svar
    3
    749

    Har du erfarenhet av självmord/sjlävmordstankar inom familjen, kompisar eller inombords?

    Hej alla överlevare... Jag jobbar som journalist på Borås Tidning och söker intervjupersoner med erfarenhet av självmord/självmordsproblematik inom familjen eller som anhörig/nära vän till någon ? eller om du är drabbad på annat vis, inte minst om du själv haft det tufft. Intervjupersoner behöver ha koppling till Sjuhärad (komma därifrån, bo där, ha studerat där eller ha släkt där). Vill du vara anonym i media går det givetvis bra. Eftersom min kollega och jag ska gestalta problematiken i en flera artiklar finns det plats för sjuhäringars olika typer av röster och berättelser, både som längre reportage och i form av korta presentationer. Om det är händelser som skett nu, fem eller för femtio år sen, som ni nu vill dela med er ? det väljer ni själva. Hör av er! Ta hand om er, /Sandra Molliver Reporter Borås Tidning 033-700 07 20 Mejl: sandra.molliver@bt.se
  • Svar på tråden Har du erfarenhet av självmord/sjlävmordstankar inom familjen, kompisar eller inombords?
  • Anonym (Q)
    Tue 8 Oct 2019 11:36
    #1
    +1

    För att vara journalist så skriver du jävligt illa! Bara överskriften på din TS är ju helkonstig! Vadå erfarenhet av självmord inombords??

  • Anonym (Hålle­r med)
    Tue 8 Oct 2019 11:49
    #2
    +1

    Håller med personen ovan. Så illa skrivet att det inte känns seriöst någonstans.

  • Tue 8 Oct 2019 12:20
    #3
    +1

    Öh, va?? Är du verkligen journalist?

Svar på tråden Har du erfarenhet av självmord/sjlävmordstankar inom familjen, kompisar eller inombords?