• Tue 8 Oct 2019 21:17
    595 visningar
    6 svar
    6
    595

    Vinterskor??

    Vilka vinterskor håller för riktigt kalla dagar? Bor uppåt i landet så de kan bli riktigt kallt. En busig kille på 3år som älskar att vara ute i snön, skoter och pulkaåkning blir de massor av!

    Tidigare år har jag haft kuoma åt honom, gillar att det är ullfodrat och höga skaft.. Sett att många använder superfit, men finns så många olika sorter av deras så vilken är deras rejäla vintervariant? Och finns det med högt skaft?

    Hur är det annars med sorel yoot, kavat voxna? Fler förslag och erfarenheter?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-11-13 20:32
    Hjälp mig med tips på bra tossor för bebis 8månader

  • Svar på tråden Vinterskor??
  • Wed 9 Oct 2019 23:43
    #1
    +1

    Solid gear

  • deski
    Wed 9 Oct 2019 23:54
    #2

    Använder fårskinnsfodrare sälkängor.

    Men det finns justa moonboots med fårskinnsfoder o så har vi UGG

  • Wed 9 Oct 2019 23:59
    #3
    +1

    Superfit culusuluk! Sonen älskar dem.

  • Wed 13 Nov 2019 09:36
    #4

    Nu behöver jag hjälp med barn nummer två, icke gående 8månaders som kommer att vara med på skoterturer, bor uppe i landet så kyla finns.

    Tossor eller skor då han inte går? Och vilka är bäst, erfarenheter? Kollat på mini rodini Alaska och reima antura

  • Wed 13 Nov 2019 23:02
    #5

    Ingen?:)

  • Wed 13 Nov 2019 23:11
    #6
    +1

    Viking frost fighter tycker jag är bästa vinterskon klarar ner till -30 grader och är 100% vattentät så dom kan hoppa runt i slask och vattenpölar hur mycket de vill.

    Min 5 mån bebis har real sheppard fårskinnstossor och är än så länge väldigt nöjd med dom. Min kompis som har en 1åring som inte går har reimas tossor och var väldigt nöjd med dom. Framför allt för att dom var lite högre

Svar på tråden Vinterskor??