• Anonym (Flfl)

Lever jag med en psykopat?hur utspelar sig den kvinliga psykopaten ?

Jag går och funderar på dag ut och in på att det är något som inte stämmer. Men pga av att jag har barn med denna bonus mamma så kör ja på och vill de bästa för barnen. Jag Älskar henne såklart.

Någonting gör mig fruktansvärt osäker men jag vet inte vad.

Hon har jobbiga förhållanden innan som killar har varit riktigt taskiga mot henne och hon har fått väldigt dålig självkänsla av detta.

Men någonting som jag reagerar mycket på är när jag sa att hon pratar för mycket. Man behöver inte alltid prata . Det kan vara skönt med tysta stönder.

Så började hon gråta och jag vet inte om de kändes på riktigt. Hon sa att hon har provat att prata mindre med sina kompisar och då undrar dom vad det är för fel på henne,berättade sambon för mig.

Hon säger att det är jag som får henne förvirrad och då får jag dåligt samvete.

Hon säger även att hon är immun mot psykopater ??? Detta får mig att fundera starkt på vad det är frågan om.

Jag börjar på något sätt känna mig underlägsen i förhållandet.

Ni som har erfarenhet skriv gärna några rader mvh

• Svar på tråden Lever jag med en psykopat?hur utspelar sig den kvinliga psykopaten ?
  • Anonym (...)

Ditt inlägg är väldigt rörigt. Vad är det som gör dig osäker?

Inget som du har skrivit tyder på att hon är psykopat. Det låter mer som att hon är osäker och mår dåligt och som att du är osäker på henne och dig själv.

Varför vill du inte att hon pratar till exempel?

• Anonym (Mindre)

Menar du att hon utnyttjar sina krokodiltårar för att få sin vilja igenom?

Vad tyder på att hon är psykopat?

Vet du vad en psykopat är?

• Anonym (Ehhh......)
    Anonym (Flfl) skrev 2019-10-11 15:40:39 följande:

Jag går och funderar på dag ut och in på att det är något som inte stämmer. Men pga av att jag har barn med denna bonus mamma så kör ja på och vill de bästa för barnen. Jag Älskar henne såklart.

Någonting gör mig fruktansvärt osäker men jag vet inte vad.

Hon har jobbiga förhållanden innan som killar har varit riktigt taskiga mot henne och hon har fått väldigt dålig självkänsla av detta.

Men någonting som jag reagerar mycket på är när jag sa att hon pratar för mycket. Man behöver inte alltid prata . Det kan vara skönt med tysta stönder.

Så började hon gråta och jag vet inte om de kändes på riktigt. Hon sa att hon har provat att prata mindre med sina kompisar och då undrar dom vad det är för fel på henne,berättade sambon för mig.

Hon säger att det är jag som får henne förvirrad och då får jag dåligt samvete.

Hon säger även att hon är immun mot psykopater ??? Detta får mig att fundera starkt på vad det är frågan om.

Jag börjar på något sätt känna mig underlägsen i förhållandet.

Ni som har erfarenhet skriv gärna några rader mvh

Finns inget i det du skriver som skulle tyda på att hon är psykopat?! Läs på lite om psykopati så förstår du nog det. Verkar mer som om ni är lite olika. En del människor pratar mycket vilket kan vara jobbigt för omgivningen men har inget med psykopati att göra.

Skulle nog tro att när hon säger att hon är immun mot psykopater snarare syftar på sina tidigare förhållanden.
  • Pierott

Låter mer som en tjej/kvinna med dåligt självförtroende som är osäker på hur hon ska bete sig för att behaga folk.

Ingen psykopatklocka ringer.

Svar på tråden Lever jag med en psykopat?hur utspelar sig den kvinliga psykopaten ?