• Charliework

    Laro

    Ni som går i laro fick ni ett bättre liv?. Jag har nyss kommit in i laro så skönt att må bra och att drogsuget är under kontroll. Är inom rättpyskvård nu efter jag vart skjuten. Har missbrukat 20år börja när jag va 13år efter en olycka på järnvägen en kompis dog så va för envis att ta mot hjälp så börja med att röka hash som va ett snabbare resultat. Vart inom lvu i 7år där jag kom i kontakt med opiater. Första gången på 20år som jag är motiverad att ta mot hjälp nu tack vare laro äntligen känns det som sjukvården lyssnar på mej. Synd bara att man va tvungen att bli skjuten innan dom lyssna på mej. Har haft lvm anmälan på mej men soc tyckte inte jag hade ett missbruk. Va på akutpysk 1 gång i veckan inlagd och utskriven efter några dagar så jag gav upp, då fick jag idén suicidal by cop. Med laro så ser jag äntligen en framtid ,och min familj kan äntligen slappna av att veta att jag är inlåst. Dom har vart så oroliga dom senaste åren. Lite ångest att tänka på allt skit jag har utsätt dom för.

Svar på tråden Laro