• Anonym (S)

Blir kåt

Jag har princip varit otrogen i alla mina förhållanden och det med olika tjejer.

Jag har blivit påkommen eller tjejerna som jag har knullat har avslöjat mig.

Jag får höra dagligen vilket svin, äckel och hur snuskig jag är av både vänner och dom jag har knullat.

Jag känner mig som ett snuskig svin men går igång och blir kåt av när folk säger att jag är snuskig/äcklig och att jag är ett stort svin. Men bara när folk säger det irl.

Jag undrar själv varför jag bli kåt och verkligen vill knulla någon brud när dom säger att jag är äcklig/snuskig eller ett svin.

Någon som ha det som jag? Eller någon som har ett svar?

• Svar på tråden Blir kåt
  • CitronTulo

Varför man tänder på det man gör kan ju vara ett helt mysterie i sig..
    Det är nog bara du själv som kan ha ett svar på varför du blir kåt av att folk tycker att du är ett äckligt svin!

Tycker generellt att man får tända på vad och vem man vill så länge det inte skadar andra.. I ditt fall så lär det ju skada tjejer att du är otrogen och beter dig svinigt mot dem. Därför behöver du väl tänka över hur detta beteende påverkar andra samt hur det påverkar DIG själv i andra delar av livet!

Svar på tråden Blir kåt