• Anonym (Nykär­)
    Thu 17 Oct 2019 15:45
    5775 visningar
    25 svar
    25
    5775

    Hjälp, han kommer så mycket!

    Jag har träffat en ny kille sedan ett par månader. Han är fantastisk på alla sätt och vi har superhärligt sex.Grejen är bara att han kommer otroligt mycket när han får orgasm. Ofta är det sex-åtta-tio rejäla strålar.. Så var han nu än kommer på eller i mig så blir jag helt dränkt känns det som.. Jag har inga problem med sperma som så, snarare att jag tycker det är upphetsande när killen kommer. Men med honom så går det inte annat än att duscha efteråt, var han nu än sprutat nånstans. Inte så smidigt med snabbisar eller på nån halvudda plats om man säger så.

    Han vet själv om att han kommer mycket och tycker nog själv det är lite halvjobbigt ibland. Och jag inser ju att det inte kommer ändras direkt, så inte så mycket att göra åt.. men ändå, det är ändå lite jobbigt att det blir så meckigt när han kommit.. Jag gillar honom mycket och jag gillar verkligen sexet med honom!

    Är det några fler som har liknande erfarenheter? Hur har ni gjort?

  • Svar på tråden Hjälp, han kommer så mycket!
  • Anonym (Bee)
    Thu 17 Oct 2019 15:49
    #1

    Ser inte det riktigt som ett problem. Ibland behöver man skölja av sig efter sex bara vad spelar det för roll?

    Förutom att försöka sikta bra så är det väl inte mycket annat att göra.

  • Anonym (Men)
    Thu 17 Oct 2019 15:51
    #2
    Anonym (Nykär) skrev 2019-10-17 15:45:30 följande:

    Jag har träffat en ny kille sedan ett par månader. Han är fantastisk på alla sätt och vi har superhärligt sex.Grejen är bara att han kommer otroligt mycket när han får orgasm. Ofta är det sex-åtta-tio rejäla strålar.. Så var han nu än kommer på eller i mig så blir jag helt dränkt känns det som.. Jag har inga problem med sperma som så, snarare att jag tycker det är upphetsande när killen kommer. Men med honom så går det inte annat än att duscha efteråt, var han nu än sprutat nånstans. Inte så smidigt med snabbisar eller på nån halvudda plats om man säger så.

    Han vet själv om att han kommer mycket och tycker nog själv det är lite halvjobbigt ibland. Och jag inser ju att det inte kommer ändras direkt, så inte så mycket att göra åt.. men ändå, det är ändå lite jobbigt att det blir så meckigt när han kommit.. Jag gillar honom mycket och jag gillar verkligen sexet med honom!

    Är det några fler som har liknande erfarenheter? Hur har ni gjort?


    Ta han i munnen då så kan ni ha små snabbisar eller på med kondom..
  • Anonym (u)
    Thu 17 Oct 2019 15:54
    #3

    Om du inte vill ha det på dig så säg det till honom.

  • Anonym (S-åsa­)
    Thu 17 Oct 2019 16:58
    #4
    -1

    Du kanske kan lära dig att ta såsen i munnen å svälja undan den i 7-8 snabba svälj?

  • Thu 17 Oct 2019 17:15
    #5
    +1

    Oftare orgasm så blir det mindre varje gång.

  • Thu 17 Oct 2019 17:32
    #6
    -1

    Lär dig att svälja så slipper du problemet

  • Anonym (Nykär­) Trådstartaren
    Thu 17 Oct 2019 19:20
    #7
    Tom Araya skrev 2019-10-17 17:15:01 följande:

    Oftare orgasm så blir det mindre varje gång.


    Hmm vi har sex 1-2 gånger om dagen... plus att han runkar då och då.. Så vete tusan hur det ska bli om DDT går flera dagar mellan gångerna haha..
  • Anonym (Nykär­) Trådstartaren
    Thu 17 Oct 2019 19:23
    #8
    MrKrips skrev 2019-10-17 17:32:25 följande:

    Lär dig att svälja så slipper du problemet


    Jag kan svälja, har aldrig haft problem med det förut (när jag själv velat det såklart). Men det är skillnad på en ?normal? utlösning och det här.. blir liksom så jäkla mycket så det går inte att hinna med. Kommer han i munnen så låter jag det rinna ut bara. Med ett himla kladd som följd..
  • Anonym (S-åsa­)
    Thu 17 Oct 2019 19:31
    #9
    -1
    Anonym (Nykär) skrev 2019-10-17 19:23:47 följande:
    Jag kan svälja, har aldrig haft problem med det förut (när jag själv velat det såklart). Men det är skillnad på en ?normal? utlösning och det här.. blir liksom så jäkla mycket så det går inte att hinna med. Kommer han i munnen så låter jag det rinna ut bara. Med ett himla kladd som följd..
    Inget rinnande utanför om du ska vara en duktig flicka, och det vill du väl?
  • Anonym (Rött kött)
    Thu 17 Oct 2019 19:55
    #10

    Äter han ett ton rött kött varje dag? Ett kraftigt överskott av Zink är boven där tror jag. Bara en skiva lövbiff innehåller typ 3ggr dagsbehovet. Skaldjur och ägg är rätt illa det med (i det avseendet). Är han Vegan får han lugna sig med vetegroddar och nötter. 

Svar på tråden Hjälp, han kommer så mycket!