• Anonym (Ts)

Han är den bästa jag legat med!

Mitt ex var den bästa jag legat med! Bra kropp, najs händer, otroooolig kuk, dominant och vi var så kompatibla.

Idag låg jag med en ny för första gången och känner mig så äcklig. Allt var fel och nu har jag bara ännu mer panik att jag aldrig kommer hitta någon lika bra!!!

• Svar på tråden Han är den bästa jag legat med!
  • ZoM

Fast ofta behöver man bygga upp kompatibiliteten med varandra innan man kan ha riktigt bra sex.

Innan man vet vad den andra gillar och inte.

Ligg på, ta för dig och lyssna på varandra ;)

• sugenkille6969

Hur gammal är du och vad har du för (sexuell) erfarenhet sedan tidigare? 
    Är du kräsen överlag gällande sex eller blivit det med det ex?
    Varför är det ditt ex undrar man ju också om sexet var så bra? :)

• Anonym (cvbnmk,l)
    sugenkille6969 skrev 2019-10-19 10:43:30 följande:

Hur gammal är du och vad har du för (sexuell) erfarenhet sedan tidigare? 
    Är du kräsen överlag gällande sex eller blivit det med det ex?
    Varför är det ditt ex undrar man ju också om sexet var så bra? :)

Att sexet är bra uppväger inte på långa vägar att annat inte är det givetvis, det borde du begripa själv. 

TS, ta det lugnt, det finns andra män med liknande egenskaper vad gäller sex som ditt ex och som du också funkar med på andra plan. 
  • sugenkille6969
    Anonym (cvbnmk,l) skrev 2019-10-19 11:36:21 följande:

Att sexet är bra uppväger inte på långa vägar att annat inte är det givetvis, det borde du begripa själv. 

TS, ta det lugnt, det finns andra män med liknande egenskaper vad gäller sex som ditt ex och som du också funkar med på andra plan. 

Absolut, därav smileyn. Lite vagt kanske. Som diskussioner på nätet ofta blir
  • Anonym (cvbnmk,l)
    sugenkille6969 skrev 2019-10-19 12:10:20 följande:
    Absolut, därav smileyn. Lite vagt kanske. Som diskussioner på nätet ofta blir

Aha, my bad  

Har läst en del trådar här på sex och samlevnad nu och den ena mannen efter den andra har svarat så jävla korkat så jag drog dig, dumt nog, över samma kam. Jag ber om ursäkt för det  

• Anonym (Gör så här)

Du får väl göra som andra kvinnor gör, hitta en snäll trevlig kille med välbetalt jobb och ordnad ekonomi, förklara för honom att du inte är den sexuella typen och att en gång/månad är lagom, om han är dum nog att stanna så köper ni hus och skaffar barn ihop.

Sedan när yngsta barnet är runt tre så skiljer du dig eftersom du tröttnat på att bo ihop med nån du inte tänder på. Men först startar du 5-10 bittra trådar här på FL om att din sambo inte gör nog hemma utan jobbar jämt, alternativt att han är tråkig och oromantisk men ?snäll? och ?en jättebra pappa?.

Ja, så ser mitt förslag ut i korthet. Stort lycka till!

• Giftskåneman
    Anonym (Gör så här) skrev 2019-10-19 12:25:14 följande:

Du får väl göra som andra kvinnor gör, hitta en snäll trevlig kille med välbetalt jobb och ordnad ekonomi, förklara för honom att du inte är den sexuella typen och att en gång/månad är lagom, om han är dum nog att stanna så köper ni hus och skaffar barn ihop.

Sedan när yngsta barnet är runt tre så skiljer du dig eftersom du tröttnat på att bo ihop med nån du inte tänder på. Men först startar du 5-10 bittra trådar här på FL om att din sambo inte gör nog hemma utan jobbar jämt, alternativt att han är tråkig och oromantisk men ?snäll? och ?en jättebra pappa?.

Ja, så ser mitt förslag ut i korthet. Stort lycka till!

Ligger mycket i detta haha
  • Giftskåneman

Alla är olika, ibland kan sexet bli ett livslångt ljuvligt minne, i bland känns det som det vore bättre att stanna hemma och kolla rapport istället, testa igen.

• Robert 832

Så fortsätt ligga med honom? Eller kommer sängaktiviteten med krav om relation?

• Pussan
    Anonym (cvbnmk,l) skrev 2019-10-19 12:23:39 följande:

Aha, my bad  

Har läst en del trådar här på sex och samlevnad nu och den ena mannen efter den andra har svarat så jävla korkat så jag drog dig, dumt nog, över samma kam. Jag ber om ursäkt för det  

¨den ena mannen efter den andra har svarat så jävla korkat¨....

Ja, du uttrycker dig ju däremot väldigt trevligt.
  • Anonym (cvbnmk,l)
    Pussan skrev 2019-10-19 23:38:10 följande:
    ¨den ena mannen efter den andra har svarat så jävla korkat¨....

Ja, du uttrycker dig ju däremot väldigt trevligt.
    Japp, män i andra trådar uttryckt sig på ett sätt som gjorde att det var helt uppenbart att de enkom tänkte på sig själva och sin egen njutning. Mycket korkat. Här drog jag dock en förhastad slutsats vilket jag bad om ursäkt för,
Svar på tråden Han är den bästa jag legat med!