• Mammaanonym2barn

    Inga symtom vecka 7

    Hej. Jag är gravid i vecka 6+6 och har inte en enda symtom och har inte heller haft sedan jag plussade. Det som är är utebliven mens och starkt positivt. Behöver man oroa sig ? Hade MA i början av sommaren.

  • Svar på tråden Inga symtom vecka 7
  • Soffiproppan83

    Du behöver inte ha symtom alls. Det är skönt om du slipper det.

    Ring bm om du känner dig orolig, dom finns ju där för att hjälpa och stötta!

    Alla mår inte illa eller får världens värk i magen och inte heller ömma bröst och metallsmak i munnen.

    Lycka till :)

  • Anna29

    Jag hade inga symptom graviditeten då jag fick missfall så jag var rädd när jag blev gravid igen och inte heller hade några symptom. Men nu är jag i v 24 och har en som rör sig livligt där inne utan att ha haft några tidiga symptom.

  • Mammaanonym2barn
    Anna29 skrev 2019-10-22 12:36:38 följande:

    Jag hade inga symptom graviditeten då jag fick missfall så jag var rädd när jag blev gravid igen och inte heller hade några symptom. Men nu är jag i v 24 och har en som rör sig livligt där inne utan att ha haft några tidiga symptom.


    Skönt att höra (: inga andra symtom under alla veckor? Skönt att få känna sparkar iallfall.
  • Anna29

    Nä inget som jag inte har som symptom vid mens. Möjligen att jag kände mig lite tröttare, men om det berodde på graviditet eller att det var mycket med alla semestervikarier på jobbet det vet jag inte.

  • Anonym (samma sits)
    Mammaanonym2barn skrev 2019-10-20 11:56:33 följande:

    Hej. Jag är gravid i vecka 6+6 och har inte en enda symtom och har inte heller haft sedan jag plussade. Det som är är utebliven mens och starkt positivt. Behöver man oroa sig ? Hade MA i början av sommaren.


    Hej!

    Ett tag sen detta inlägget skrevs. Men jag befinner mig i ungefär samma sits. Inga symtom och är nu gravid i v.7. Har också ett MA i botten, och såklart himla orolig att behöva råka ut för detta en gång till...

    Hur gick det för dig sen? Fortsatte graviditeten som den skulle? <3

    Kram!
Svar på tråden Inga symtom vecka 7