• Clis

Koh Samui, tips på hotell!

Funderar på en resa till Koh Samui December 2007. Vi kommer att vara 10 personer, varav ett barn på ett år.
    Vi är baara ute efter riktig semester. Och nu tänkte jag höra om ni har någi tips på bra, billigt hotell där?
    Vi kommer troligtvis att stanna i 2 veckor.

Tackar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-03-16 11:11:15:
    Alltså, vi kommer att åka med Finnair från helsingfors. Och sen därifrån till bankok. Så vi måste väl boka hotell på egen hand.

• Svar på tråden Koh Samui, tips på hotell!
  • utlandssvenska

Amari Palm reef ar helt underbart!!!!!!!

• mummelman

Vi bodde på Coral Cove Charlet och tyckte att det var perfekt. ett litet hotell utanför stan och med egen strand och bra mat. Billigt var det också men det var ju ca 7 år sedan nu. Åh jag längtar tillbaka dit. En av de bättre resorna vi gjort!

• millface

Ett superbra hotell som ligger perfekt och allt är hotell P&P!!!

Där har vi bott flera gånger och stortrivts varje gång.

• anna7506

Om jag vore du så skulle jag välja ett annat resmål än Samui med tanke på att det inte är säsong där då. Har ni riktigt otur så regnar det i 14 dagar. Säsongen börjar senare där så tidigaste i mars bör man åka dit om man vill ha garanti på vädret.

• Clis

Anna7506: Är det sant? Det vill man ju inte riskera. Jag menar, regna får det ju självklart göra men man vill ju gärna ha lite sol också..Vart skulle du råda oss att fara just under December månaden?

Svar på tråden Koh Samui, tips på hotell!