• elviralarsson

Symptom?!

Hello ladies! Såhär, jag hade oskyddat sex dagen efter min ägglossning enligt min kalender (vet ej om de stämmer till 100%) men, har haft molande värk i säkert en vecka nu, inget mat smakar bra, jag ÄLSKAR pommeslådan på Max och brukar kunna njuta av den rätt gött men köpte i lördags och åt knappt halva, vart bara äcklad, ingen mat lockar mig, de enda jag får i mig fullt och heligt är godis och te ???? godis brukar jag i vanliga fall inte klara av. Kan köpa, men äta typ 3-5 bitar sen tar de tvärstopp, nu är de inga problem för mig att trycka i mig haha.. likadant med choklad, brukar bara kunna käka 2-3 rutor men inga problem att klämma en hel sån nu. Kissar heeeeela tiden, asså på riktigt heeela tiden. Nu har jag visserligen varit sjuk en vecka och vet inte kroppen bara spelar mig ett spratt.. har bim på fredag, så är alltså på bim -6 nu. Vad har era tidiga symptom varit?

• Svar på tråden Symptom?!
  • Givenchy

Har också BIM på fredag och har hela dagen haft molvärk. Hade sex 5 dagar innan Äl samt två dagar efter.. vågar inte testa än????

• elviralarsson

Hej! Spännande, hoppas på de bästa för dig! Jag gjorde ett testa tidigt idag som va neg. Men symptomen släpper inte .. jag hade sett fel också, eller blandat ihop dagarna jag har bim på söndag, så jag får väl invänta tills dess att testa igen om inte mensen dyker upp, men blir ju galen! Kan dagarna gå snabbare haha

Svar på tråden Symptom?!