Hon vill att vi går isär
Hej!
Jag har hamnat i en tråkig situation, min sambo vill att vi går isär. Vi har varit tillsammans i 11 år och har två barn ihop. Min sambo är en person som tänker mycket i det tysta och pratar gärna inte om känslor osv.
Jag vill påstå att i det stora hela har vi det bra. Vi äger hus som vi måste sälja, bilar osv så det är mycket att gå igenom. Vi är inte osams på något sett och har ingen brådska med försäljning av hus. Vi båda vill bo nära varandra för barnens skull och hon säger att hon vill att vi fortsätter umgås som familj fast vi flyttar ifrån varandra. Vi har båda sagt att vi älskar varandra efter att bomben släpptes men hon säger att känslorna inte finns där längre. Vi har bra sex när vi väl har det, blir mindre av den varan när man har småbarn. Nu till mina funderingar, jag har en känsla att hon vissa dagar nästan verkar ha ångrat sig. Hon är ibland glad och nästan lite mysig mot mig. Hon sträcker sig mot mig när vi pratar framför tv:n och ett par gånger har det känns som att hon vill ta i mig men gör det inte. Nästa dag kan hon vara lite mera kall och dröjer med svar när jag sms:ar osv. Jag vill inte vara den som ligger på och pressar henne men jag vill inget hellre än att vi hittar tillbaka till varandra.
Är det någon som kan ge mig tips på vad jag ska göra för att vinna tillbaka henne eller hur jag vara mot henne.