• Anonym (Holymoly)

Farligt med penisring

Hej. Jag köpte nyligen en penisring i metall till min kille för att han har ganska mjukt stånd och han ville just ha metall Han brukar själv hålla runt kuken eller be mig hålla hårt runt nör vi ska ha sex så jag tänkte det var en bra ide . När vi använde den så var det som natt och dag han blev mycket hårdare och det underlättade ganska mycket. Kag tycker det verkar läskigt med metall och när den kom så var den väldigt tsjt tom när han va slak den gick på med glidmedel Men efteråt hade han ett stort blåmärke på snoppen. inte där ringen suttit utan ovanför och han hade lite ont. Kan den vara för tajt eller brukar det bli så.. han är ganska stor och bred så jag köpte den största de hade. Kan jag ha fått fel ring? Är det farligt att använda den om den e för tajt.

• Svar på tråden Farligt med penisring
  • Anonym (Ajdå)

Stryper ni blodet så kan den ramla av ju!!

• Anonym (N)

Låter som ni strypt blodflödet. Inget farligt men jag rekommenderar att ni köper olika storlekar i gummi tills ni kommit fram till vilken storlek han ska ha.

• Anonym (.)

All vävnad tar ju stryk av bristande blodcirkulation. Men tiden är ju en viktig faktor. Men herregud, går han blåmärken så måste ni ju öka storleken till nästa gång

• Anonym (Holymoly)
    Anonym (Ajdå) skrev 2019-10-24 21:47:54 följande:

Stryper ni blodet så kan den ramla av ju!!

Äh sluta :DDDD
  • Anonym (Holymoly)
    Anonym (N) skrev 2019-10-24 21:50:53 följande:

Låter som ni strypt blodflödet. Inget farligt men jag rekommenderar att ni köper olika storlekar i gummi tills ni kommit fram till vilken storlek han ska ha.

Vi provade en i gummi med vibration som jag hade hemma men den gick bara på halvvägs så det blev sådär skönt .
  • Anonym (Tjej)

Vi köpte en som var som ett band du ställde in runt kuken, med öppning för att hålla om kulorna med. Han såg lite bdsm ut med den runt hela paketet men jäklar vad bra den funkar och inget krångel.

• Anonym (Holymoly)
    Anonym (.) skrev 2019-10-24 22:32:34 följande:

All vävnad tar ju stryk av bristande blodcirkulation. Men tiden är ju en viktig faktor. Men herregud, går han blåmärken så måste ni ju öka storleken till nästa gång

Jag vet. jag tog den största metallringen de hade.. men när den skulle på såg den väldigt liten ut tyckte jag.

Jag tror mer på typ latex eller vad det e men han verkar inte jättesugen på det sen vi flrslkte med en som jag hade kvar sen flrr.
  • Anonym (Holymoly)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-10-24 23:03:54 följande:

Vi köpte en som var som ett band du ställde in runt kuken, med öppning för att hålla om kulorna med. Han såg lite bdsm ut med den runt hela paketet men jäklar vad bra den funkar och inget krångel.

Vad var det för nån då o hur stor e den?
  • Anonym (sexy)

Jag hade liknade problem med två penis sleavar som jag köpte på nätet,
    Jag skulle överaska tjejen med lite extra knottror men den var alldeles för tajt.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Holymoly) skrev 2019-10-24 23:05:43 följande:

Vad var det för nån då o hur stor e den?

Det är liksom ett svart gummiband med två spännen, du får in en arm om du vill.
Svar på tråden Farligt med penisring