• Kit83

    Alkohol+gravid

    En undran. Någon som vet hur mycket starksprit som krävs för att ta död på ert foster i v27?

  • Svar på tråden Alkohol+gravid
  • Frenja07

    Vilken sjuk fråga. Ska nog till mycket för att bebisen ska dö. Däremot kommer den få skador mest troligt.

  • Johanna1986

    Fy va hemsk tanke. Varför frågar du frågan. E du orolig över att du fått i dej något du inte ville. Eller hill du faktisk döda barnet du/någon bär på?

  • Mackan1978
    Claara skrev 2019-10-25 22:26:48 följande:

    Om du inte vill ha ditt barn så adoptera bort det istället för att döda det.


    Bra!
  • Kit83

    En vännina som börjat dricka igen och det just under graviditet. Har haft koll på henne men hade missat alla tecken tills jag såg en halv flaska rom hos henne. Jag vet inte hur hon tänker då hon inget säger.

  • Johanna1986

    Usch så tragiskt. Försök prata med henne. Å va beredd på att barnet har abstinens och kanske skador vid födsel. Prata själv med en bm så kanske du kan få tips om vad du kan göra!


    Kit83 skrev 2019-10-26 03:56:11 följande:

    En vännina som börjat dricka igen och det just under graviditet. Har haft koll på henne men hade missat alla tecken tills jag såg en halv flaska rom hos henne. Jag vet inte hur hon tänker då hon inget säger.


Svar på tråden Alkohol+gravid