• Anonym (Dax att starta en egen dejtsida)

Nya Happy Pancake är ju katastrof!!!

Alltså vad har de gjort med HP??? Det går ju knappt att använda sidan mer. Alla bra funktioner är ju borta och det känns inte längre som en dejtsida. Bara ett segt ogästvänlig reklamjippo där ingen vågar ta kontakt med nån och ingen överblick över sina mail eller kontakter. Bara ett evighetslångt scrollande dom aldrig tar slut...

Man kan ju inte ens blocka människor utan att gå in på deras sida: Det var dåligt innan men nu är det ju KATASTROF!

Fullkomligen hatar alla mobilanpassade sidor. Det går ju inte att använda på datorer.

Någon som har synpunkter?

• Svar på tråden Nya Happy Pancake är ju katastrof!!!
  • Gizmo

Jag håller också med!

Förut kunde man se vilka man matchade med, söka på stad etc. 

• Anonym (Fd hp user)

Japp tog bort mitt konto där.

Nä dejting appar är de nya celibat lösningen.

• Anonym (ledsenpannkaka)

Förut var HP bäst.
    Enda som är bra nu är att det är gratis.

• Julmust76

Träffade min Sambo där för 9 år sedan! :)
    Tråkigt att de har förstört den...
    Har inte använt den sedan vi träffades, men på den tiden så var den bra.

Anonym (ledsenpannkaka) skrev 2019-10-27 10:25:22 följande:

Förut var HP bäst.
    Enda som är bra nu är att det är gratis.

Vad är det som har blivit så dåligt med den tycker du?
    Gizmo skrev 2019-10-27 07:07:55 följande:

Jag håller också med!

Förut kunde man se vilka man matchade med, söka på stad etc. 

Ja de har verkligen försvårat precis allt.

Man kan inte lägga till någon som favorit som man tycker verkar intressant längre. Man kan bara göra det med såna man redan skrivit till.

Helt värdelös försämring ut dejting synpunkt. Man kan heller inte se hur många besök man haft längre eller någon överblick över aktiviteter som tidigare. Har också märkt att de man blockar inte försvinner från ens besökssida. Man får scrolla igenom alla idioter men vill slippa...Man kan heller inte söka på medlemmar. Sett ett par intressanta som jag tänk att jag kanske ville skriva till men man kan inte längre söka på namn. Hur fan tänker de???

Nu finns det ju ingen vettig mer efter Mazily gick i graven.Den enda man kunde prata med folk öppet.
  • Anonym (E)

Ja den är riktigt kass nu. Har slutat använda den.Skulle vara intressant att veta hur många som lämnat sidan. Fattar inte hur de tänkte när de designade den nya hemsidan. Hur kunde de tycka att detta är en förbättring? Eller förstörde de den med vilje?

• Anonym (Synd)

Man måste dessutom lägga in sitt telefon nummer för tiden. Det bästa med sidan var ju de små gröna notiser vid mailen och ögat. Synd att sidan har tappat all karaktär nu.

Anonym (Dax att starta en egen dejtsida) skrev 2019-10-27 11:54:09 följande:
    Vad är det som har blivit så dåligt med den tycker du?
    Det mesta. Värst är att man måste scrolla så mycket, med massa reklam mellan profilerna. Förut fick man upp flera medlemmar på samma sida. Och nu är det som på Badoo. Om en tjej angett ett visst åldersspann, t ex max 40, så kan jag inte se henne, eftersom jag är över 40.

Såhär tycker de på Flashback.
    https://www.flashback.org/t3082936

U
    ndrar om det finns användare som tycker det är bättre nu?
    Undrar också om Happypancake lyssnar på kritiken? De kanske inte ens läser kommentarer på såna här forum? Om fler mejlar dom och klagar, så kanske...

Anonym (Synd) skrev 2019-10-27 13:59:42 följande:

Man måste dessutom lägga in sitt telefon nummer för tiden. Det bästa med sidan var ju de små gröna notiser vid mailen och ögat. Synd att sidan har tappat all karaktär nu.

Har inte behövt lägga in mitt telefonnummer? Gäller detta vid nyregistrering bara? Jag hade redan konto vid förändringen.
    Anonym (ledsenpannkaka) skrev 2019-10-28 09:03:34 följande:

Såhär tycker de på Flashback.
    https://www.flashback.org/t3082936

U
    ndrar om det finns användare som tycker det är bättre nu?
    Undrar också om Happypancake lyssnar på kritiken? De kanske inte ens läser kommentarer på såna här forum? Om fler mejlar dom och klagar, så kanske...

De har en Facebook sida där några har klagat, men de har varit dåliga med att svara och knappt någon aktivitet på den. Jag har mailat dem för flera veckor sen men inget svar.

De står på hemsidan att man ska skriva ner sina klagomål och förslag på förändringar och skicka till redaktionen: support@happypancake.com

Bra om alla gör det.
Svar på tråden Nya Happy Pancake är ju katastrof!!!