• Mon 28 Oct 2019 18:48
    494 visningar
    6 svar
    6
    494

    Vad gör ni samtidigt som ni lyssnar på Podd??

    Som rubriken lyder,, vad gör ni medans ni lyssnar på podd? Om ni är hemma alltså.

  • Svar på tråden Vad gör ni samtidigt som ni lyssnar på Podd??
  • Anonym (Ellen­)
    Mon 28 Oct 2019 18:55
    #1

    Jaaa vad gör jag inte?

    Lagar mat, dammsuger, städar, krattar löv, hänger tvätt. Allt sånt slentrian-rutin-tjafs. Men inte i samvaro med familjen såklart.

  • Kusine­n
    Mon 28 Oct 2019 20:59
    #2

    Jag lyssnar på podd när jag diskar, lagar mat och städar.

  • Anonym (E)
    Mon 28 Oct 2019 21:04
    #3

    Typ allt. Lagar mat, städar, diskar, äter, kollar posten, läser saker på nätet, sitter på toa, gör mig i ordning osv.

  • Mon 28 Oct 2019 21:20
    #4

    Har ni typ telefon på högtalaren då eller hörlurar och telefonen på er hela tiden? Jag hör ju inte när jag håller på med massa annat och låter om jag bara har telefonen på högtalare t ex många gånger.. 

    Vad för poddar lyssnar ni på? Varifrån lyssnar ni? :)

  • Kusine­n
    Mon 28 Oct 2019 21:37
    #5
    mommadearest skrev 2019-10-28 21:20:18 följande:

    Har ni typ telefon på högtalaren då eller hörlurar och telefonen på er hela tiden? Jag hör ju inte när jag håller på med massa annat och låter om jag bara har telefonen på högtalare t ex många gånger.. 

    Vad för poddar lyssnar ni på? Varifrån lyssnar ni? :)


    Lyssnar främst i hörlurar, men ska skaffa mig högtalare för att kunna lyssna så också. Att lyssna direkt från telefonen fixar jag inte, för dålig ljudkvalitet.
  • Mon 28 Oct 2019 21:40
    #6

    Högtalare när jag är hemma och diskar eller städar. Hörlurar när jag cyklar och handlar :)

    Fast det blir inte så ofta. 2h i veckan ca. Ett avsnitt Alex & Sigge och ett avsnitt Berg & Gynning.

    Ibland om man åker ut själv och plockar svamp kan det bli fler och så gamla avsnitt om jag missat något. Eller en mindre bra podd, typ Skäringers.

Svar på tråden Vad gör ni samtidigt som ni lyssnar på Podd??