• Annkisen9

Ägglossning

Vi har sedan i mars 2019 planerat bebis. Jag blev gravid ganska snabbt men fick missfall på midsommarafton i vecka 10. Nu känns det som att kroppen äntligen börjar återhämta sig. Förra månaden startade jag med ägglossningstestet. Denna månad testar vi igen. Jag använder clearblue avancerat. Jag har nu testar i 5 dagar och 3 dagar nu har jag fått en blinkande symbol. Jag förstår mig inte riktigt på detta. Kommer det aldrig visa maximal? Ni som använt dessa ägglossningstest får gärna dela med er av era erfarenheter ???? vill ha bebis nu!

• Svar på tråden Ägglossning
  • Naya

För mig blev det tvärt om, det var negativt varje dag tills det helt plötsligt blev en fast gubbe. Tror att vi alla är väldigt olika i vår stegring, vissa har en långsam stegring medans andra får en väldigt snabb som sedan försvinner igen. Nu är jag dock gravid, äntligen :)

• Staafso

Jag använde också dem för första gången denna månaden. Jag fick första dagen rund ring sedan blinkande gubbe i 4 dagar innan det blev en fast gubbe.

• Annkisen9

#1 grattis till graviditeten? Var det med hjälp av ägglossningstest du blev gravid? Fick ni försöka länge?

#2 jag önskar dig lycka till och att vi både snart är gravida ????

• Naya
    Annkisen9 skrev 2019-10-30 19:33:34 följande:

#1 grattis till graviditeten? Var det med hjälp av ägglossningstest du blev gravid? Fick ni försöka länge?

#2 jag önskar dig lycka till och att vi både snart är gravida ????

Jag har väldigt regelbunden cykel så testen bekräftade väl det jag redan visste.... vi var oskyddade sen december men har inte försökt aktivt alla månader! Så snabbt skulle jag inte säga att det gick, men inom det normala. Nu slutade jag faktiskt röka för en månad sen, sen testade jag rosenrot! Tyckte faktiskt det hav mig tydligare äl flytningar, så det kanske var de som hjälpte mig på traven :)
  • Annkisen9

Nu är jag inne på dag 5 med blinkande gubbe? Stämmer verkligen detta? Känns som att antingen är det fel på testet eller så spelar kroppen mig ett spratt. Har blivit väldigt trött nu också i samband med ägglossning. Någon som haft samma problem?

Svar på tråden Ägglossning