• SKJ

Blodstrimmor i sega flytningar bim+5

Jag har kort efter äl haft ihållande ömma bröst, även bröstvårtorna en liten period. Likadant med den molande mensvärken jag har haft, utan mens. Och trött! I tisdagskväll var det som äglossningsflytningar med lite ljusrosa/ljusbruna strimmor i. Samma i morse. Ikväll var det lite mer åt det mensröda hållet på strimmorna i flytningen. Jag använder menskopp så jag kan ju se precis vad som ?kommer ut?. I vanliga fall när jag får min mens har jag kraftig mensvärk och blöder rikligt med en gång.

Negativt graviditetstest i söndags..eller va det i måndags? Och nu är jag på bim+5 och har dom här strimmorna och dom tidiga nämnda symtomer ana. Jag är 30år och har två barn. Funderar på om jag kanske är gravid ändå trots negativt test..

Någon som har varit med om samma sak och plussat?

• Svar på tråden Blodstrimmor i sega flytningar bim+5
  • Someone Else

Hej!

Jag är i ungefär samma sits, har två barn och är 30 år, min mens är väl egentligen oregelbunden men skulle väl säga att jag är BIM+3.

Har tagit 3 test, alla negativa. (från 6 dagar innan BIM tills iförrgår)

Ca 5 dagar efter ägglossning hade jag rosa i flytningarna två gånger. Efter det ingenting.

Nu imorse hade jag rosa flytningar igen. Och rätt många gånger hittills.

Vågar inte ta ett nytt test än...

Vill gärna veta hur det går för dig.

• 2barnsmorsan
    SKJ skrev 2019-10-31 00:29:00 följande:

Jag har kort efter äl haft ihållande ömma bröst, även bröstvårtorna en liten period. Likadant med den molande mensvärken jag har haft, utan mens. Och trött! I tisdagskväll var det som äglossningsflytningar med lite ljusrosa/ljusbruna strimmor i. Samma i morse. Ikväll var det lite mer åt det mensröda hållet på strimmorna i flytningen. Jag använder menskopp så jag kan ju se precis vad som ?kommer ut?. I vanliga fall när jag får min mens har jag kraftig mensvärk och blöder rikligt med en gång.

Negativt graviditetstest i söndags..eller va det i måndags? Och nu är jag på bim+5 och har dom här strimmorna och dom tidiga nämnda symtomer ana. Jag är 30år och har två barn. Funderar på om jag kanske är gravid ändå trots negativt test..

Någon som har varit med om samma sak och plussat?

Berätta gärna hur det har gått. Det finns ju vissa som plussar sent men det är nog inte så vanligt. 
Svar på tråden Blodstrimmor i sega flytningar bim+5