Läcker urin hela tiden!
Hej, jag är en 25 årig tjej som har stort problem med urinläckage. Är inte gravid och har aldrig varit. Har varit hos en urolog som gjorde en cystoskopi och hittade inget avvikande i urinledare eller urinblåsa, och sa i princip att "tja, du har använder väl såna där trosskydd? Fortsätt med dem!" Jaha kul att höra det som en 25 åring? 
Någon som har erfarenhet av detta? Problemet börjar när jag går och kissar. När jag tror jag har kissat ut den mängd som finns som kommer alltid ett "efterdropp". Dvs jag kissar, sitter på toaletten några sekunder, och så läcker det några mililiter till. Efter att det slutat droppa så tar jag på mig trosorna, går några meter och så känner jag hur det börjar läcka. Typ som en bubbla som "spricker" och så är det helt blött. Detta är så himla gentant då jag måste byta trosor efter varje toabesök om jag inte har troskydd, men hur sexigt är det att gå runt med sådana hela tiden??
Jag har börjat fundera på om något är fel i bäckenbotten? Vissa säger ju att det kan bero på att man är för slapp? Men jag har tvärtom fått höra i ett annat sammanhang (sjukgymnastik) att har jag överspänd bäckenbotten. Har dessutom ont vid sex så det låter osannolikt att något skulle vara slappt därnere?
Hjälp snälla! Några erfarenheter?