• Anonym (Vc)

Vad har ni för tatueringar som en ära till familjen? Vill gärna se bilder

Tänkte göra en tatuering som en ära till familjen. Men någon som har något exempel? Nån fin text, djur eller liknande?

• Svar på tråden Vad har ni för tatueringar som en ära till familjen? Vill gärna se bilder
  • Anonym (Google)

En tråd till????? Varför inte googla på tatueringar istället?

Tror inte att folk vill visa deras tatueringar här och kanske bli igenkända.

Googla

Googla

Googla

Googla

• Anonym (ge dig)

Det finns väl ingen som skulle se det som en ära att någon i familjen kladdar ner sig. Nej om du absolut måste tatuera dig så välj vad DU vill ha för tatuering och blanda INTE in någon annan. Särskilt illa är det om du ser den som en julklapp till familjen som det har frågats om här på FL.

• MsFry

En tatuering kan aldrig vara en ära till någon annan. En hyllning möjligtvis men det handlar ju alltid om ens eget ego och vad man själv tycker är snyggt. Det blir faktiskt smått löjligt när man försöker göra en tatuering till något man gör för någon annan...

• Frontline

Jag har tatuerat in mitt och mina barns och min frus namn på armen samt en ros och ängel som sammanbinder allt..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • smulpaj01
    Frontline skrev 2019-11-02 11:56:41 följande:

Jag har tatuerat in mitt och mina barns och min frus namn på armen samt en ros och ängel som sammanbinder allt..

Vad fint det lät

Mitt ex har tatuerat hans 2 barns och mitt barns/hans f.d bonusbarns personnummer på armen, väldigt fint att ta till sig bonus på precis samma sätt som sina biobarn tycker jag. :-3
Svar på tråden Vad har ni för tatueringar som en ära till familjen? Vill gärna se bilder