• Anonym (TS)

    Hur kan det vara möjligt? Någon mer?

    Har under det senaste halvåret mått jättebra och trivs med singellivet, stenhårt jobb med personlighetsutveckling har höjt mitt självförtroende massor och är en helt annan människa än den jag var för ungefär ett år sedan. Men just nu den senaste veckan så har en tanke slagit mig.

    Det börjar närma sig vinter och så nu och det påminner mig om att det är ett år sedan jag bröt upp med min senaste kortvarige partner.

    Förhållandet fick mig att må dåligt och jag tror till och med att jag handskades med en narcissist. Vill inte gå in på detalj vad det var som var dåligt men kort sagt så hade det aldrig funkat pga att hon kunde inte respektera mina åsikter kring massa saker och var allmänt elak mot mig.

    Anledningen till att jag skriver det här inlägget är för att jag har nu helt från ingenstans börjat känna en liten saknad till den här personen. Känns som att jag börjar gå tillbaka till ?breakup? stadiet där man sitter och försöker förstå varför hon var som hon var och bara önskar att hon var annorlunda så det hade kunnat funka.

    Min fråga till er här är om nån annan har vart med om typ samma sak? Liksom hur kan man sakna någon som man vet inte hade varit bra för en? Kan det vara så att man har dem fina stunderna i tankarna och saknar det istället för själva personen?

    Skriv gärna om ni känt något liknande!

Svar på tråden Hur kan det vara möjligt? Någon mer?