• Anonym (Hångel)

Hur hånglar man med en helt ny

Bokat Tinderdejt. Snackat i mer 3 veckor, skall träffas första gången i morgon. Något som båda saknar är att hångla..... men efter 20 års äktenskap så har jag glömt bort hur man gör. hur börjar man?

• Svar på tråden Hur hånglar man med en helt ny
  • Fjäril kär

Det kommer automatiskt. Är kemin rätt så löser det sig per automatik. Då brukar man inte kunna hålla händerna borta från varandra och man aktivt gärna är nära, kramas och myser och så kommer det en puss och sen är det hångel hux flux

Go with the flow helt enkelt

• CitronTulo

Tänkt inte så mycket, det ger sig automatiskt! Man bara kör på och anpassar sig med varandra!

Lycka till!

• Anonym (Fråga)

Hur närgången får man vara när man hånglar? Vad är ok och var är inte ok?

• Anonym (Linda)
    Anonym (Fråga) skrev 2019-11-05 10:29:33 följande:

Hångel är samlag med kläderna på.. Så det ska vara intimt, omslingrat och närgånget. Men i en offentlig miljö bör man uppföra sig så kyssar på dansgolvet och på tunnelbanan är okej men verkligen inte greppa bröst och rumpa samtidigt..

Vad du gör hemma hos dig på en dejt behöver ingen bry sig om.
  • Anonym (steamy)
    Anonym (Fråga) skrev 2019-11-05 10:29:33 följande:

Hångel är väl egentligen allting utom penetration, man har ofta kläder på sig vilket ökar spänningen tycker jag (fullkomligen ÄLSKAR att hångla):)

Hångla är ångande hett, utdraget, frustrerande, och galet skönt. Man kysser varandra i timmar, sniffar, pressar kropparna mot varann, smeker under tröjor, drar i blixtlås, torrjuckar, slickar halsar, bröstvårtor, smeker utanpå trosor, kalsonger, kanske lirkar in ett finger om det känns rätt. Att hålla det utan samlag tycker jag är vad hångla handlar om. Bästa hånglet är i offentliga och obekväma miljöer där man liksom inte kan gå loss....så sexigt!

Lycka till det brukar ge sig efterhand. Men först måste båda vara attraherade och sugna på varandra så klart:)
  • Anonym (Fråga)

Så pass hett?? Om en kille skulle råka komma i byxorna under hångel, hur skulle det ses? Avtändande? Komiskt? Annat?

• Fjäril kär
    Anonym (Fråga) skrev 2019-11-05 13:21:35 följande:

Så pass hett?? Om en kille skulle råka komma i byxorna under hångel, hur skulle det ses? Avtändande? Komiskt? Annat?

Är nog väldigt ovanligt när man kommit upp i åldern. Minns att det hände för nån pojkvän runt 18-20 års åldern men aldrig efter det.

Känner killen att det är nära får man avbryta och andas ett tag eller om läget är bra så ligger man.
  • Anonym (steamy)
    Anonym (Fråga) skrev 2019-11-05 13:21:35 följande:

Härligt;)
  • Anonym (Fråga)
    Fjäril kär skrev 2019-11-05 13:25:16 följande:

Är nog väldigt ovanligt när man kommit upp i åldern. Minns att det hände för nån pojkvän runt 18-20 års åldern men aldrig efter det.

Känner killen att det är nära får man avbryta och andas ett tag eller om läget är bra så ligger man.

Har dejtat en tjej ett par gånger så det kanske händer snart. Är 27 men har aldrig hånglat i hela mitt liv och känner mig lite akward inför alt som kan gå fel.
Svar på tråden Hur hånglar man med en helt ny